رفتن به مطلب

مهندسی معکوس در طراحی وب


پست های پیشنهاد شده

سلام علیکم ، از نظر ایرانیا که کلاً مهندسی معکوس چیز خوبیه! ولی خب نه در کل کار اشتباهی هست. البتّه بسته به استفاده ی خودت هم داره که کلاً کپی رایت رو زیر پا بذاری یا نه فقط بخوای قسمتی از چیزی رو که یاد نداری به چیز دیگه ای اضافه کنی.

لینک به ارسال

سلام. اگر شما صفر صفر باشید و شروع کنید به کپی کردن و استفاده تاحدودی یاد می گیرید و بعد از اون با هر کپی کردنی می دونید کدوم قسمتها رو فقط بردارید ولی این که چطوری از صفر چنین چیزی رو ایجاد کنید رو یاد نمی گیرید. اگر دنبال یاد گرفتن از روی مثال های آماده هستید و همچنین به دنبال کدهای html و css هستید ، می تونید از ابزارهایی مثل snapy snipet استفاده کنید که یک افزونه برای کروم هست و میاد اون بخش مورد نظرتونو براتون استخراج می کنه از توی صفحات.

موفق باشید.

لینک به ارسال

بببنید من علاقه دارم به php و دوست دارم یه بخشی رو خودم بنویسم اما وقت تئوری رو می خونم یه چیز سادست به عمل که می رسم نمی تونم چیزی بنویسم و عملا نمی دونم از کجا شروع شده مشکل من اینه!

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...