رفتن به مطلب

نحوه فوروارد کردن لینک‌ها بر روی سایت


پست های پیشنهاد شده

با سلام خدمت اساتید محترم

یک سوال فنی داشتم که تا به حال هیچ جوابی براش پیدا نکردیم!

در حال حاضر لینک مطالب سایت ما (www.itresan.com) بر روی سایت شهر خبر (www.shahrekhabar.com) و در قسمت اخبار فناوری اون درج می‌شه. یوزر با کلیک کردن بر روی تیتر خبر، متن را از سایت ما می‌خونه اما لینک خبر به صورت آی‌فریم در خود شهرخبر باز می‌شه و برای همین بازدیدی برای ما نمی‌افتد!

قصد داریم تا کاری کنیم که یوزر با کلیک کردن بر روی این لینک، بر روی مطلب اصلی در سایت فوروارد شود. برخی از سایت‌ها در همین شهرخبر (مانند مشرق نیوز) چنین کاری را انجام می‌دهند. مدیر شهرخبر می‌گوید که خود شما بایستی این کار را انجام دهید و آموزش مربوط به سایت مشرق نیوز که این کار را کرده، برای ما فرستاد! اما از آنجایی که سایت ما وردپرس است، چنین آموزشی بر روی آن کار نمی‌کند.

لطفا راهنمایی کنید تا به چه طریقی می‌تونیم لینک‌ها را بر روی مطالب سایت خودمان فوروارد کنیم که این بازدید برای ما محسوب بشه؟

لینک به ارسال

یعنی هیچ‌کدوم از دوستان نمی‌تونه راهنمایی و کمکی کنه؟؟؟

در حال حاضر با استفاده از پلاگینی چون leave frame مطالب فوروارد می‌شه اما مشکل اینجاست که هدر سایت شهرخبر حذف می‌شه در صورتی‌که اون باید بمونه!

لطفا اگر کسی از دوستان می‌تونه این مشکل رو به هر طریقی حل کنه، کمک کنه! حتی هزینه‌ای هم داشته باشه پرداخت می‌کنم. فقط لطفا کمک کنید چون واقعا مهمه و تا امروز عصر باید حلش کنیم

لینک به ارسال

لینک خبر به صورت iframe هم باشه بازدید شما محاسبه میشه. ولی اگه می خواید مستقیما به آدرس مورد نظر منتقل بشه می تونید یه آدرس دیگه مثله یه فایل html یا php رو به تبلیغ کننده بدین بعد در فایل خودتون تعیین کنید که صفحه مورد نظر باز شه.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...