رفتن به مطلب

مشکل تکرار عکس های آپلود شده و بالا رفتن حجم سایت


farzad633

پست های پیشنهاد شده

با سلام بنده چند ماهی است که با ووردپرس کار می کنم اما یه مشکلی که هست اینه که حجم سایت خیلی بالا رفته بعد از بررسی دیدم مربوط به پوشه عکس هاست . بعد از اینکه پوشه عکس ها رو بررسی کردم دیدم که مثلا برای یک عکس ، چندین عکس مشابه با سایز های متفاوت آپلود شده _حتی در بعضی موارد برای یک عکس ،همون عکس 30 بار تکراری آپلود شده .الان فقط پوشه عکس سایت حدود 900 مگابایت حجم هاست رو گرفته در حالی که حجم واقعی شاید 200 مگابایت باشد . هر رزو هم حجم سایت میره بالاتر .ضمناً از قالب صحیفه استفاده می کنم .و همچنین برای آپلود عکس های داخل متن ها به صورت خودکار از افزونه Add Linked Images To Gallery , Auto Post Thumbnail , Auto Upload Images ,Cache Images که این چهار افزونه مدتیه غیر فعالند و فقط از افزونه Import External Images استفاده می کنم . لطفاً راهنمایی بفرمایید .

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

سلام و عرض ادب .

ابتدا این توضیح رو بدم که قالب صحیفه ، چون یه قالب مجله ایه ، نیاز به ساخت عکس با چند سایز داره که بتونه در قسمتهای مختلف از اونا استفاده کنه .

به همین دلیل این مشکل معمولا به خاطر وجود رشته کدهایی مربوط به ساخت خودکار سایزهای مختلف برای عکسهایی آپلودی شماست که بایستی در فایل فانکشن قالبتون باشه .

شما کاری که باید انجام بدید اینه که فایل فانکشن قالبتون رو بررسی کنید و سایزهایی که مورد نیاز نیست و نبودنش تأثیری در به هم ریختگی عکسهاتون به وجود نمیاره رو حذف کنید.

ضمنا یه پیشنهادم داشتم که اگه تا امروز از عکسهای با حجم بالا استفاده میکردید ، سعی کنید از این به بعد عکسهاتون رو تا میتونید بهینه و کم حجم کنید که خود این کار چند مزیت داره و علاوه بر کاهش حجم فولدر آپلودها ، باعث افزایش سرعت لود سایتتون هم میشه .

موفق باشید و یا علی .

لینک به ارسال
  • 5 هفته بعد...
قالب صحیفه ،

قوانین مطالعه کنید

سلام

منم این مشکل رو دارم ولی نمیدونم چه تغییری تو فایل فانکشن انجام بدم

لطفا تورو خدا کمک کنید

به انجمن خوش آمدید

در یک تاپیک دیگر در خواست مطرح کنید

موفق باشید

  • امتیاز 1
لینک به ارسال
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...