رفتن به مطلب

اپلود عکس


پست های پیشنهاد شده

من وقتی عکسی در قسمت افزودن نوشته می گذارم ، یک مشکل وجود دارد.قبلا متوجه این موضوع نشده بودم ولی حالا متوجه شدم.وقتی من مطلب را به همراه عکس می گذارم عکس دوبار آپلود می شود یعنی یکی برای تصویر شاخص ودیگری برای عکس داخل مطلب.نمی شود کاری کرد که فقط یک بار آپلود شود و از همون عکس برای هر دو جا استفاده شود.آخه شنیدم میگن این کار که یک عکس مشابه با آدرس مختلف روی سرعت سایت تاثیر دارد.چه کار کنم

لینک به ارسال

شما عکس رو در نوشته میزارید یا بصورت تصویر شاخص قرار میدید؟

دوبار نباید آپلود بشه.

لینک به ارسال

این را می دانم. من یک افزونه فعال کردم که عکس را اتوماتیک تصویر شاخص قرار می دهد.در ضمن تو قسمت رسانه ها هم قسمتی به نام آپلود خودکار است که اون را فعال کردم.

نمی دانم متوجه شدید.یعنی اون افزونه یک بار تصویر را آپ می کند و اون گزینه تو قسمت رسانه ها هم یک بار آپ می کند.حالا می خواهم یه هماهنگی بین آن ها باشد که با یک آپلود کردن هم تصویر درون مطلب اپ شود و هم همون تصویر به عنوان تصویر شاخص اتخاب شود.

لینک به ارسال

اسم افزونه ای که عکس را اتوماتیک تصویر شاخص قرار می دهد. (Auto Featured Image)

برنامه ای هم که عکس درون متن را اتوماتیک اپلود می کند که تو قسمت رو به رو است.(کنترل پنل وردپرس>>تنظیمات>>رسانه ها>>آپلود خودکار)

لینک به ارسال
برنامه ای هم که عکس درون متن را اتوماتیک اپلود می کند که تو قسمت رو به رو است.(کنترل پنل وردپرس>>تنظیمات>>رسانه ها>>آپلود خودکار)

این جزء پیش فرض های وردپرس نیست. شما افزونه ایی نصب کردید برای اینکار؟

وقتی افزونه Auto Featured Image میاد عکس رو آپلود میکنه دیگه چرا بخش آپلود خودکار رو فعال دارید؟

لینک به ارسال

اقا مرتضی من حالا چیز جالبی دیدم.ببینید تا اون آپلود خودکار را فعال نکنم نه عکس درون متن که از سایت دیگر گرفتم آپلود می شود و تصویر شاخص انتخاب نمی شود.خوب وقتی به قسمت رسانه ها (همون کتاب خانه ، جایی که تصاویر اپلود میشوند) می روم می بینم از اون تصویر که اول متن است دوبار آپلود شده است.اگر یکی را حذف کنم تصویر شاخص حذف می شود و دیگری را که حذف کنم تصویر درون متن حذف میشود.باز هم می گویم تا "اپلود خودکار" فعال نشود نه تصویری آپلود می شود و نه تصویری به عنوان تصویر شاخص قرار می گیرد.خوب حالا مشکل از کجاست؟من می خواهم یک بار تصویر آپلود شود.

ویرایش شده توسط alireza1375
لینک به ارسال

افزونه Auto Featured Image یکی رو آپ میکنه.

یکمورد از افزونه آپلود خودکار هست که آپلود میکنه. قبلا همچین موردی دیدم.

اسم افزونه چی هست؟

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...