رفتن به مطلب

نبودن سایتم در جستجوهای گوگل


پست های پیشنهاد شده

سلام . چند روزی هست مطالب مورد جستجو با سایتم و حتی اسم خود سایتم را که در گوگل جستجو می کنم هیچ چیزی پیدا نمیشه در صورتی که قبل از این من مطالب یا اسم ساتم را جستجو می کردم در صفحه الو گوگل پیدا میشد ولی الان تا صفحه 10 که رفتم اثری ازش نبود . میخواستم بدونم مشکل چیه ؟

لینک به ارسال

اگر آدرس اسم سایت را سرچ کرده باشید اسم سایت بود که مشکی شما رتبه سایت شما است.چون بالاخره گوگل طی یکسری قوانین سایت را بر اساس آن جست و جو می کند.مثلا سایتی که یک مطلب داشته باشد نباید توقع داشته باشد صحفه اول گوگل باشد.

اگر آدرس سایت را سرچ کرده باشید و اسم سایت نبود که یا سایتتان را درست ثبت نکرده اید یا اینکه باید صبر کنید (حداقل یک هفته) تا وارد دیتابیس گوگل شود.(البته سئو هم تو رتبه و سرعت ثبت سایت تاثیر زیادی دارد.)

لینک به ارسال

من حدود 300 تا مطلب دارم رنکم همه تو آپدیتی که از طرف گوگل شد از صفر به یک رسید بازدید سایتم هم داشت روز به روز بیشتر میشد و همچنین خودم هم بیشتر مطالب تخصصی قرار میدادم تا کپی اما دیروز همین طوری تو گوگل سرچ کردم سایتم را نه اسمی و نه چیزی میاد ولی وقتی اینطور سرچ میکنم site:irrayaneh.net

2500 نتیجه پیدا میکنه . در ضمن من نقشه سایتم را در گوگل وبمستر ثبت کردم که حدود 3000 تا هستش ولی فقط 10 تاش ایندکس شده اما سایتی دیگه زدم م نهایتا 20 مطلب داشت اما نزدیک 50 صفحه ایندکس داشت در گوگل وبمستر ثبت شده .

لینک به ارسال

چک کنید در لیست سیاه گوگل نرفتید؟؟

در ضمن سایت شما با w هستش و هر جا ثبت میکنید باید با w ثبت کنید

site:www.irrayaneh.net

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...