رفتن به مطلب

قرار دادن عکس در کنار لینک سایت در نتایج جستجوی گوگل


fr88din

پست های پیشنهاد شده

حتما تا به حال در نتایج جستجوی مطالب مورد نظرتون در گوگل مشاهده کرده اید که کنار آدرس سایت و یا وبلاگ یافت شده تصویری از مدیر,یا نویستده مطلب مربوطه قرار دارد.شما نیز می توانید به راحتی این قابلیت را به وب سایت یا وبلاگ تان اضافه نمایید,همانند تصویر زیر:

مثل چتروم گلین

google-search1.jpg

مزایای قراردادن عکس نویسنده در نتایج جستجوی گوگل:

1-خوانندگان مطالب با یکبار خواندن مطالب انتشار یافنه از طرف شما با نحوه نگارش و ارزش مطالب شما با خبر شده و به محض دیدن عکس شما در نتایج گوگل بی درنگ روی لینک کلیک خواهد کرد.

2-مراجعه کنندگان به دنیای وب با دیدن تصویر شما نقشی از شما در ذهنشان نقش می بندد و باعث معرفی شدن و شناسنامه دار شدن مطالب شما در دنیای وب می شود.

3-مطالب سایت یا وبلاگ شما حرفه ای تر دیده می شود .

ولی مهمترین مزیت به نظر من معروف شدن نویسنده با توجه به مطالب نگارش یافته اش می باشد و اگر مطلب نوشته شده اش یکبار برای خواننده مفهوم و واضح باشد آن خواننده در مراجعه بعدیش با دیدن عکس شما بی درنگ وارد سایتتان می شود و باعث افزایش بازدیدکنندگان در نتیجه افزایش پیج رنک می شود.

مراحل فعال سازی این قابلیت:

1-در ابتدا شما نیاز به یک اکانت گوگل یا گوگل پلاس دارید. اکانت گوگل همان آدرس ایمیل شما در گوگل می باشد(gmail). ابتدا وارد اکانت خود شوید و اگر هم این اکانت را ندارید توسط این لینک می توانید اقدام به ایجاد اکانت خود نمایید.

2-بعد انجام مراحل بالا با اکانتی که در گوگل ایجاد کردید توسط این لینک وارد اکانت خود شوید.یا بر روی کلمه ورود در نوار ابزار بالای صفحه اصلی گوگل کلیک کنید.

3-بعد از ورود به گوگل توسط اکانت خود روی لینک نام شما+ در نوار ابزار بالای صفحه گوگل کلیک کنید تا وارد حساب گوگل پلاس خود شود مانند تصویر زیر:

g+.jpg

4-پس از ورود به اکانت خوذ در گوگل پلاس از طریق منوی کناری و انتخاب نمایه (profile) عکس مورد نظرتان را که می خواهید در نتایج جستجو نمایش داده شود را انتخاب نمایید.توجه داشته باشید که عکس انتخابی شما باید از کیفیت مناسب برخودار باشد و چهره شما واضح باشد گوگل در این زمینه حساس می باشد.به تصویر زیر توجه کنید:

choose-pic.jpg

همچنین می توانید برای تعیین عکس مورد نظرتان وارد ایمیل خود(gmail) شوید و از قسمت تنظیمات عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

choose-pic2.jpg

4-پس از ورود به قسمت نمایه(profile) و انتخاب عکس مورد نظرتان روی تب درباره(about) کلیک کنید وپس از ورود به این بخش از قسمت پیوند هد (links) روی ویرایش (edit) کلیک کنید و در پنجره ای که باز شد در قسمت مشارکت کننده در آدرس سایت یا وبلاگ خود را وارد نمایید حالت آن را روی عمومی قرار دهید تا عکس شما برای همه نمایش داده شود و در آخر هم تغییرات رو ذخیره کنید.به تصویر زیر توجه کنید:

acount-url.jpg

5-در این مرحله باید آدرس اکانت گوگل پلاس خود را در کد زیر قرار دهید اگر به نوار آدرس تصویر بالا نگاه کنید می توانید آدرس گوگل پلاس خود را مشاهد, حالا باید این آدرس را کپی و بجای profile_url در کد زیر وارد کنید:

1

<a href="profile_url?rel=author">google</a>

حال کد شما باید بصورت زیر باشد البته این آدرس مربوط به اکانت من می باشد و اکانت شما متفاوت خواهد بود:

1

<a href="https://plus.google....hor">google</a>

بجای کلمه google هم می توانید نام خودو یا هر نام دیگری را وارد کنید تا کاربرانتان با کلیک روی آن به اکانت گوگل پلاس شما دسترسی داشته باشند و اگر نخواستید که لینک در سایت قابل رویت باشد کلمه google را پاک کنید.

6-در مرحله آخر هم باید کد بالا را در قسمت head قالب وب سایت و یا وبلاگ خود کپی و ذخیره نمایید و برای اینکه سایت یا وبلاگ خود را تست کنید و ببینید که مراحل را به درستی انجام داده و تصویر شما در کنار لینک وب سایت شما قرار گرفته است به این لینک وارد شده و مانند تصویر زیر عمل کنید:

confrim-final.jpg

7-حال اگر سایت شما در نتایج سرچ گوگل قرار گیرد تصویر شما در کنار لینک سایت یا وبلاگ شما قرار خواهد گرفت.

امیدوارم که این مطلب آموزشی مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

موفق باشید...

لینک به ارسال
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...