رفتن به مطلب

افزونه وردپرس Donate پارس پال


پست های پیشنهاد شده

DBS-Parspal-Donate-Mini.jpg

افزونه وردپرس فارسی و رایگان حمایت مالی (Donate) از سایت با استفاده از پارس پال توسط DBStheme نوشته شده و به رایگان منتشر گشته است. این افزونه، کاربری بسیار ساده ای دارد و فقط با پرکردن سه فیلد، میتوانید بخش حمایت مالی را به سایت وردپرسی خود بیافزایید… .

چرا حمایت مالی؟

اگر شما هم از آن دسته وبمسترهایی هستید که سایتی آموزشی دارید یا اینکه وب سایت شما با هر موضوعی، یک سایت غیر انتفاعی است، قطعاً برای تأمین هزینه های سایت باید چاره ای بیاندیشید و چه راهی بهتر از اینکه از بازدیدکنندگان خود سایت بخواهید شما را تأمین نمایند. این افزونه وردپرس، امکان حمایت مالی از سایت توسط بازدید کنندگان را فراهم میکند. بازدید کننده کافیست مبلغ مورد نظر خود برای donate را مشخص کرده سپس با اتصال به درگاه پرداخت آنلاین پارس پال، مبلغ به حساب پارس پال شما افزوده خواهد شد.

از آنجایی که انتقال به حساب پارس پال، توسط درگاههای بانکی عضو شبکه شتاب صورت میگیرد، لذا هرکسی که یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب داشته باشد، می تواند روی سایت شما از امکانات این افزونه وردپرس بهره مند گردد و در واقع برای سایت شما درآمدزایی کند. البته توجه دارید که کیفیت محتوای سایت نیز اهمیت بسیار بالایی داشته و باید نیازهای بازدید کنندگان را تأمین کند تا آنها با استفاده از قدرت این افزونه وردپرس بتوانند از سایت محبوبشان، حمایت کنند… .

نحوه تنظیم افزونه

جهت تنظیم افزونه حمایت مالی، کافیست این مسیر را طی کنید: بعد از دریافت و نصب افزونه از DBStheme، به قسمت منوهای وردپرس بخشی به نام حمایت مالی افزوده میگردد که در واقع مرکز تنظیمات این افزونه وردپرس به حساب می آید. پس از ورود به این بخش سه فیلد مشاهده خواهید فرمود که می بایست تکمیل شوند. آدرس بازگشت پس از پرداخت را به دلخواه خودتان تعریف کنید سپس دو بخش بعدی را با اطلاعات دریافتی از پارس پال تکمیل نمایید و دکمه ذخیره تنظیمات را کلیک بفرمایید. تمام شد! افزونه آماده پذیرایی از حمایتهای بازدید کنندگان است… .

توجه داشته باشید با دو روش میتوان از این افزونه بهره گرفت:

  1. استفاده از short code معروف در برگه ها و پست های دلخواه و یا در ابزارک متن.
  2. قرار دادن کد php مربوطه در فایل دلخواه و مناسب قالب.

همانطور که عرض کردم این افزونه وردپرس به رایگان توسط DBStheme برنامه نویسی و منتشر گشته است و تا بحال چنین افزونه ی وردپرسی برای پارس پال آماده نشده بود. امید که مورد توجه وردپرسی های عزیز قرار گیرد و بتواند نیازهای آنان را تأمین نماید.

پ.ن:اساتید عزیزم این اولین افزونه بنده حقیر هستش که بابت نوشتنش خیلی خوشحالم چون با اینکه در مقابل افزونه های شما اصلا چیزی حساب نمیشه ولی پیشرفتی برای خودم بوده ! ممنون میشم نظرتون رو بدونم . ( با تشکر از آقا مصطفی عزیز )

  • امتیاز 5
لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...