رفتن به مطلب

محدودیت زمانی روی لینک دانلود از هاست جدا


پست های پیشنهاد شده

سلام. من خیلی تو انجمن گشتم چیزی پیدا نکردم که مرتبط باشه.

مختصر توضیحی راجع به هدف اصلیم :

"ببینید من در سیستم لیچ رپیدباز اکانت دارم و حجم بالایی فایل درخواست میدم. حالا سایتی دارم راه اندازی میکنم که این فایل ها رو به اشتراک بزارم. هدفم اینه که برخی از فایل ها بدلیل ارزش بالایی که دارن و کم یاب هستن به صورت فروشی قرار داده بشن. یک چیز تو مایه های همین سیستم فروش سایت سافت گذر با همون حدود قیمت"

حالا نکته اینجاست :

سیستم رپیدباز امکان دانلود مستقیم فایل به عموم مردم رو داره و با خریدن امکان سیستم حرفه ای میتونید یکسری مزایای دیگه ای دریافت کنید که فایل ها تا 400 روز در سرور نگهداری بشن و با قابلیت تمدید زمان. با توجه به این مورد و هزینه بالایی که برای حجم اکانت پرداخت میکنم نمیتونم هزینه زیاد دیگری برای خرید هاست دانلود پرداخت کنم و ..... بلکه قصد دارم لینک مستقیم ایجاد شده در سیستم رو در سایت بفروشم. از افزونه EDD هم چیزی سر در نیاوردم و اینطور که فهمیدم هیچکدوم به کار من نمیان.

کلا سه سوال دارم :

سوال اول : افزونه فروش فایل پی لاین و زرین پال دقیقا چیزی که میخوام رو انجام میده یعنی لینک فایل از جای دیگه بهش میدی و بعد خرید نشون میده. اما ؟!!! نکته اینجاست که فقط یک لینک دریافت میکنه و کاربر هم بعدا میتونه از اون لینک همچنان استفاده کنه چون محدودیت روی لینک اعمال نمیشه، علاوه بر این من میخوام برای یک فایل 7 گیگی حدود 7 بخش یک گیگ داشته باشم و نمیتونم برای هر لینک پول بگیرم. باید با کد نویسی امکان درج تعداد زیاد لینک اضافه بشه ؟؟؟؟

سوال دوم : سیستم رپید باز یک امکانی رو قرار داده که بشه لینک های VIP برای کسب درآمد ساخت و میشه محدودیت زمانی واسش تعیین کرد اما نحوه کارکردن و فعال کردنش رو نمیدونم. آدرس میدم یک نگاهی کنید و بگید چجوری باید با افزونه فروش فایل به صورت ترکیبی هماهنگش کنم ؟؟؟ لینک صفحه راهنما

و لینک صفحه تست تابع و فرم

(منظورم اینکه که فایل توسط افزنه اول فروش بشه و موقع لینک دانلود با تابع های رپیدباز لینک محدودیت زمانی تحویل داده بشه و بعد از مدت زمان مشخص هم غیر فعال بشه)

سوال سوم : این کاری که سیستم رپیدباز میکنه رو میشه با یک افزونه از وردپرس انجام داد؟؟ یک لینک از یک هاست دیگه بدی و اون افزونه کد بندی کنه و یک محدودیت تعیین کنه و همچنین با سیستم فروش فایل زرین پال و پی لاین بشه هماهنگش کرد؟؟؟؟

ببخشید اگر طولانی شد. این امکان رو خیلی لازم دارم همونطر که اول پست گفتم اصلا نمیتونم هزینه ای زیاد برای هاست دانلود داشته باشم (هزینه ای هم که قراره دریافت بشه زیر 1000 تومان هست مثل سایت سافت گذر، هدفم فقط تعمین هزینه های خود سایت هست). خواهشا در زمینه خرید هاست دانلود و ... پند و اندرز نکنید.

ویرایش شده توسط techline
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...