رفتن به مطلب

چند سوال وردپرس


behnam007

پست های پیشنهاد شده

با سلام به دوستان

چند سوال راجع به وردپرس داشتم

1. امکان چند زبانه کردن سایت با وردپرس هست؟

2. نقشه سایت داره؟ افزونه یا ماژول رو منظورم هست

3. ربوت تکست داره؟

4. سئو وردپرس بهتره یا جوملا؟ منظورم هسته وردپرس و جوملا هست، چون یک سری بحث دیدم راجع به سئو قالب های این دو اسکریپت، ولی من منظورم خود هسته هست

ممنون می شم توضییح کامل بدین

لینک به ارسال

با سلام

1 بله این امکان رو داره اما هنوز به نظر بنده اون جوری که باید و شاید برای دو زبانه مناسب نیس و بیشتر سایت هایی که دیدم دو زبانه هستن با جوملا بودن

2 بله نقشه داره هم می تونین از نقشه دو افزونه wp seo yoast و all in one seo استفاده کنید هم می تونین از افزونه google xml wp استفاده کنین.

3 ربوتکست که خودتون باید بسازین و راحته اما در غیر اینطورت باز هم با دوتا افزونه معرفی شده در گزینه 2 می تونید بسازی ( wp seo yoast و all in one seo)

4 سئو که در اصل بستگی به کار شما داره و اینکه ک چطور خودتون کار کنید اما سایت های وردپرسی که رتبه بالاتری دارن از نوع مشابه جوملاشون بیشترن . ( طبق نظر شخصی خودم سئو وردپرس بهتر از جوملاس هر چند که با جوملا چندان کار زیادی نکردم. )

موفق باشید

لینک به ارسال

ممنون از پاسختون

برای دو زبانه کردن باید چکار کنم؟

قالب جوملایی خوب پیدا نکردم ولی با وردپرس یک قالب خوب دیدم شاید مشکل دو زبانه هم یه جوری به کمک دوستانی مثل شما حل شه

لینک به ارسال

من یک قالب شرکتی دو زبانه دیدم اما نمیدونم فارسی رو هم ساپورت میکنه یا خیر ( یعنی نمیدونم فایل ار تی ال داره یا نه و طبق قوانین انجمن نمیشه قالب و افزونه رو معرفی کنم چون هر دو تجاری هستن.)

می تونین یک افزونه پیدا کنید بعد برای اون دنبال قالب باشید ، اگر هم بخواین قالب ترجمه کنید دوستان ما در تم سنتر می تونن برای شما این کار رو انجام بدن.

اگر مقدوره می تونین دو تا وردپرس جدا استفاده کنید و یکی برای فارسی و دیگری برای زبان انگلیسی استفاده کنید که با این روشه تو سئو هم به مشکل خاصی بر نمیخورید.

موفق باشید

ویرایش شده توسط senator_x37
لینک به ارسال

افزونه وردپرس چند زبانه کردن سایت WPML

سئو وردپرس بهتر هست در رابطه با این موضوع همه جا نوشته شده

لینک به ارسال

ممنون از پاسختون خودم هم وردپرس رو قبول دارم

برای نصب دو تا سایت منظورتون اینه که دو تا ساب دامین درست کنم به اسم های en , fa بعد روی یکی فارسی و اون یکی انگلیسی پیاده بشه؟

لینک به ارسال

شما اگر میخواید برای دو زبانه کردن از دو سایت مجزا ستفاده کنید بهتره از وردپرس شبکه استفاده کنید (جستجو کنید:ورپرس شبکه)

لینک به ارسال

ممنون از پاسختون خودم هم وردپرس رو قبول دارم

برای نصب دو تا سایت منظورتون اینه که دو تا ساب دامین درست کنم به اسم های en , fa بعد روی یکی فارسی و اون یکی انگلیسی پیاده بشه؟

اره ساب دامین.

اگر می خواهید دو وردپرس جدا نصب کنید که هیچ اگر می خواهید با وردپرس شبکه روی ساب دامین بزنید موقع فعال سازی وردپرس شبکه تیک ساب دامین رو بزنید

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...