رفتن به مطلب

وردپرس کارهای مشهد و نشست های وردپرسی


پست های پیشنهاد شده

قبل از هر چیز درود به شما و شادباش به خاطر سال جدید، احتمالا شما هم سال جدید رو با کلی برنامه واسه خودتون شروع کردید، برنامه هایی که ممکن بی ارتباط با وردپرس نباشه. فصل بهار پر از انرژی واسه کار کردن هستش و نباید بی تفاوت از کنارش رد شد. پس بیاید با هم در مورد وردپرس و نشست های وردپرسی بیشتر گفتمان داشته باشیم.

من در حال حاضر ساکن مشهد هستم، چالشی که برای خودم در سال جدید انتخاب کرده بودم مهاجرت به تهران بود و اینکه اونجا با اعضای وردپرسی به صورت نزدیکتری روبرو بشم و در مورد برنامه هایی واسه آینده وردپرس در ایران و ایجاد تیم هایی که فعالیت های مختلفی رو روی وردپرس انجام خواهند داد بیشتر گفتمان کنیم، اما متاسفانه به دلیل تنش هایی که در سال گذشته داشتم بودجه ی کافی برای اینکارو ندارم و برای همین تصمیم گرفتم تا مدت بیشتری در مشهد بمونم .

بنابراین تصمیم گرفتم همین کارو در شهر خودم انجام بدم، تو مدتی که در فیسبوک فعالیت داشتم تا حالا چیزی درباره نشسـت های وردپرسـی مشـهد نشنیدم، مطمئن نیستم که جایی برای اینکار وجود داره یا نه اما به هر حال اگه وجود داشته باشه می تونه کمک کنه که ما با هم بیشتر ارتباط داشته باشیم و درباره ایده ها و خلاقیت هایی که می تونه تو حوزه کاریمون باشه بیشتر گفتمان کنیم. تمرکز این نشست ها فقط روی وردپرس هستش و نه زبان PHP، درباره PHP پیشتر جلساتی بوده و هست که عموما متقاضی خودش رو داره.

لطفی که این نشست ها می تونه داشته باشه کشف استعدادهاست، ممکن شما زمان زیادی صرف وردپرس کرده باشید و حالا دوست داشته باشید به صورت تیمی کار کنید تا خلاقیت هاتون دو چندان بشه، شاید شما هم بزرگ فکر می کنید و ایده های زیادی برای وردپرس دارید که مطمئن نیستید بتونید خودتون تنهایی از پسش بر بیاین، کار تیمی باعث میشه زمان رو در دست داشته باشید و خیلی سریعتر حرکت کنید. این نشست ها می تونه دنیاتون رو تغییر بده و باعث بشه شما با افراد بیشتری در حوزه کاری خودتون آشنا بشید.

این آدرس فیسبوک منه اگه تمایل داشتید تو این نشست ها حضور داشته باشید می تونید از این طریق به من اطلاع بدید، اگه عضو فیسبوک نیستید می تونید از طریق صفحۀ تماس با من در سایتم با من مکاتبه کنید. البته فیسبوک بهتره چون می تونیم چتهای چند نفره داشته باشیم و راحتتر روی موضوع گفتمان کنید. :)

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...