رفتن به مطلب

مشکل 8 ساله سایت من با رنک گوگل


::AmiR::

پست های پیشنهاد شده

سلام و خدا قوت

اساتید گرامی جسارتا من فعالیت سایت خبری خودم رو در سال 1386 شروع کردم و امروز پس از 8 سال فعالیت همچنان رنک گوگل من 1 مونده !!!! :wacko: میخواستم اساتید لطفی کنن و سایت من رو که لینکش این هست را بررسی بفرمایند و دلیل این موضوع رو به بنده بفرمایند که چرا من بعد از 8 سال فعالیت خبری همچنان رنک 1 دارم :unsure: سایت های همکار من با یکی دو سال فعالیت الان رنکشون به 4 رسیده.خودشون میگن چون از وردپرس استفاده میکنی هست.میخوام بدونم آیا این صحیح هست که وردپرس رنک گوگل نمی گیره؟

لینک به ارسال

این مشکل ارتباطی به نوع سیستم مدیریت محتوا که وردپرس باشه یا نباشه اصلا نداره. دلیل تغییر نکردن پیج رنک سایت شما در این مدت 8 ساله هم می تونه دلایلی مثل فعالیت کمتر نیست به سایت های همکار و ... داشته باشد. یک مورد دیگه ای هم که به نظرم خوب هست به اون توجه کنید این هست که پیج رنک گوگل دیگه مثل قبل مفید نیست و با پیج رنک صفر هم میشه در رتبه های بالای نتایج گوگل قرار گرفت.

لینک به ارسال

گوگل حدودا یکی دو ساله دیگه پیج رنک هارو اپدیت نمی کنه

پیج رنک گوگل به سایت هایی تعلق می گرفت که بک لینک مفید از سایت های دیگه داشته باشه الان سایت شما 128 تا بک لینک داره ( نوع بک لینک رو چک نکردم )

موضوع سایتتونم فک کنم محدود به منطقه ای خاص هست که مخاطب خاص خودشو داره

ویرایش شده توسط p47ri0t
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...