• اطلاعیه ها

    • Saeed Fard

      پوشش زنده وردکمپ ۲۰۱۸ اروپا توسط وردپرس پارسی   23/03/97

      اگر کاربر وردپرس هستید حتما تا به حال اسم وردکمپ رو شنیدید، کمپ و دورهمی بزرگ توسعه‌دهنده‌ها و کاربران وردپرس که سالانه در کشورهای مختلف برگزار میشه تحت عنوان وردکمپ هستش که از سمت مراجع اصلی وردپرس حمایت و برگزار می‌شه.   این‌ بار در سال 2018 وردکمپ اروپا در شهر بلگراد کشور صربستان در حال برگزاری هستش، این رویداد طی سه روز 24 تا 26 تیر ماه (June 14-16) برگزار میشه، در این رویداد مصطفی صوفی از وردپرس پارسی و به نمایندگی تمامی کاربران وردپرس فارسی حضور داره. وردپرس پارسی رویداد وردکمپ 2018 اروپا رو به صورت زنده توسط مصطفی پوشش می‌ده و در صورت علاقه‌مندی به این مراسم می‌تونید از طریق وردپرس پارسی دنبالش کنید.در حال حاضر یک روز از این مراسم گذشته که گزارش اون در قسمت پوشش زنده قرار گرفته. برای دنبال کردن مراسم وردکمپ اروپا به صورت لحظه‌ای به صفحه پوشش زنده در قسمت زیر مراجعه کنید. همینطور در آینده منتظر خبر برگزاری اولین وردکمپ در ایران توسط وردپرس‌پارسی باشید. https://wp-parsi.com/wceu-2018

      لینک خبر در وردپرس پارسی : https://wp-parsi.com/wceu-2018-live  
Fatemeh Dehghan

عواقب خرید بازدید برای سایت

8 پست در این موضوع قرار دارد

عواقب خرید بازدید برای سایت

e2acd849d365015ef08ef5b696dc9e31_L.jpg

در ابتدا مقداری در مورد بازدید کننده و بازدید از سایت برای شما توضیح می دهیم ، همانطور که می دانید هنگامی هاست و دامنه خریداری می گردد

و یک سایت راه اندازی می شود پس از گذشت مدت زمان معین بسته به میزان فعالیتی که بر روی سایت انجام می شود بازدید کنندگان جدیدی وارد

سایت می شوند و از سایت دیدن می نمایند و ممکن است از سایت شما استفاده کنند ، به عنوان مثال استفاده از مقالات علمی شما یا استفاده

از خدمات و محصولات سایت شما خیلی خب این بازدید کننده ها غلب از 5 روش با سایت شما آشنا می شوند و سپس وارد سایت شما می شوند.

5 روش آشنایی و ورود به سایت شما توسط مشتریان شما به شکل زیر است :

1- Direct :

بدین معنا که مشتری یا نام دامنه شما را در مرورگر وارد کرده است و از سایت بازدید نموده یا از طریق ایمیل مارکتینگ و ... بر روی لینک شما کلیک

نموده و وارد سایت شما شده است .

2- Referall :

بدین معنا که بازدید کننده بر روی لینک های شما در سایر سایت ها کلیک نموده و وارد سایت شما شده است یا از طریق کلیک بر روی

تبلیغات بنری در سایر سایت ها وارد سایت شما شده است .

3- Organic search :

بدین معنا که از طریق سرچ کردن کلمه یا جمله ای در موتور های جستجو مانند google و yahoo و bing و ... بر روی لینک سایت

شما کلیک نموده است و وارد سایت شده که البته ورود از طریق موتور های جستجو یکی از بهترین نوع بازدید از سایت می باشد .

4- Social :

بدین معنی که بازدید کننده از طریق شبکه های اجتماعی با سایت شما آشنا شده است و بر روی لینک های share شده در شبکه

های اجتماعی کلیک نموده و وارد سایت شما شده است .

5- other :

بدین معنا که بازدید کننده از سایر راه ها با سایت شما آشنا شده است و وارد سایت شما شده است ، راه هایی که اغلبا توسط آنالیزور

ها قابل شناسایی نیستند در این دسته جای می گیرند .

هم اکنون که با راه های ورود به سایت توسط بازدید کننده آشنا شدید دریافت این نکته بسیار آسان است که یک سایت به مراتب می تواند بازدید

کنندگان و ریشه های خود را از طریق این 5 راه گسترش دهد و به مراتب بازدید خود را افزایش دهد تا به حد مطلوب خود برسد .

نکته ای که هم اکنون محرض می باشد این است که شما از هر 5 روش بالا فقط می توانید به بازدیدکنندگانی برسید که به موضوع فعالیت وبسایت

شما مرتبط باشند ، مثلا تمام Direct و referall هایی که بازدید کننده به سایت شما هدایت می کنند کاملا با موضوع وب سایت شما مرتبط هستند .

امیدوارم کلیت بحث را درک نموده باشید منظور ما این است که نوع بازدیدکنندگان سایت شما باید مرتبط با فعالیت سایت شما باشد تا این ترافیک

هدفمند و سودآور محسوب گردد .

ما در میزبان فا ، به عنوان افرادی که در زمینه میزبانی از وب سایت ها فعالیت داریم روزانه سایت های زیادی را پشتیبانی و راه اندازی می نماییم و

بهتر از هر کسی می دانیم که یک وب سایتی که 7 روز است راه اندازی شده به هیچ عنوان نمی تواند 5000 بازدیدکننده طبیعی در طول روز داشته

باشد .

سوالی که در ذهن شما هم اکنون نقش بسته این است که چگونه یک وب سایتی که 7 روز است که راه اندازی شده است می تواند در روز 5000

بازدیدکننده داشته باشد ؟؟ ما به این سوال پاسخ می دهیم .

پاسخ : از طریق خرید بازدید کننده در سایت های PPC و پاپ آپ می توان موجی از بازدیدکننده غیر واقعی را روانه سایت نمود .

قبل از این که عواقب ناشی از خرید بازدیدکننده را نشریح کنیم می بایست دلیل خرید بازدیدکننده غیر واقعی توسط افراد را برای شما بازگو کنیم .

یکی از دلایل این که افراد آماتور برای وب سایت خود بازدید خریداری می کنند افزایش رتبه Alexa و google می باشد .

مدیران سایت هایی که بازدیدکننده خریداری می کنند تصور می کنند می توانند موتور های جستجو و آنالیزور های مانند alexa را فریب دهند .

البته تعجب نکنید آن ها آنالیزور ها و موتور های جستجو را فریب می دهند و تصور می کنند موفق شده اند اما ...

آنالیزور های پیشرفته مانند alexa و google پس از مدت زمان یک ماه از طریق تحلیل اتوماتیک وضعیت وب سایت و بازدیدکنندگان آن و رفتار کاربران

در سایت ها متوجه می شوند که این بازدیدکننده غیر طبیعی است و قصد فریبکاری را داشته اید .

پاسخ آنالیزور ها و موتور های جستجو به این کار شما چیست ؟ تنها کاری که می توانند انجام دهند این است که شما را جریمه کنند و اعتبار دامنه

شما را در بانک اطلاعاتی خود سیاه برچسب گزاری نمایند و از این به بعد مجازات سنگینی در انتظار سایت شماست .

تجربه : اگر اعتبار یک سایت را در موتور های جستجو و آنالیزور ها خدشه دار کردید به سختی می توانید سایت خود را مجددا به وضعیت عادی و

سفید بازگردانید .

مشکل مهم دیگری که ممکن است پس از خرید بازدید مجازی برای شما رخ دهد این است که پهنای باند هاست شما سریعا اتمام می یابد و مشکل

عدیده بعدی که روزانه شاهد آن هستیم این است که سایت هایی که بازدید مجازی دارند فشار زیادی به منابع سرور و هاستینگ خود وارد می کنند که

نتیجه آن این است که وقتی مشاهده می شود فعالیت های مشکوکی در وب سایت شما در حال رخ دادن است شرکت هاستینگ از شما می خواهد

که سرور را تخلیه کنید و از یک شرکت دیگر هاست خریداری نمایید ، البته توجه کنید این اولین مشکلاتی است که ممکن است برای شما رخ دهد .

خیلی واضح است شما تقلب کرده اید و باید همه جانبه مجازات شوید و به شما خسارت وارد شود .

alexa و google چگونه بازدید های جعلی را شناسایی می کنند ؟

در سال های اخیر شناسایی بازدید های غیر واقعی برای این آنالیزور های معروف بسیار سخت بود و خیلی کم اتفاق می افتاد که تقلب ها شناسایی

گردند ، اما هم اکنون شاخصه های اندازه گیری دقیقی به این آنالیزور ها افزوده شده که به آسانی بازدید های غیر واقعی و هدایت شده را شناسایی

می کنند و طبق تجربه این آنالیزور ها با یکدگیر ارتباط نزدیکی دارند و در صورتی که alexa تقلب را شناسایی نمود سریعا به google گزارش می دهد و

این چنین یک سایت به صفحات آخر موتور های جستجو هدایت می شود .

شاخصه هایی که بازدیدکنندگان جعلی را مشخص می کنند به صورت زیر هستند :

1- Bunce Rate

این شاخصه به معنای میزان فرار از سایت می باشد ، بدین معنا که کاربر یا بازدیدکننده به یک صفحه هدایت شود و سریعا متوجه شود که این سایت

مرتبط با نیاز او نیست و به این صفحه به صورت جعلی منتقل شده است ؛ کاری که کاربر انجام می دهد این است که سریعا این صفحه را ترک می کند

و شاخص Bunce Rate این ها را فرار از سایت محسوب می کند و هنگامی که میزان فرار از سایت شما به صورت غیر معمول افزایش یاقت آنالیزور ها سریعا

متوجه می شوند که این سایت مرتبط با نیاز کاربران نیست و سعی می کنند سایت مورد نظر را از نتایج جستجو و ... خارج نمایند .

در شکل زیر تصور Bunce Rate یک سایتی را مشاهده می کنید که فعالیت های مشکوک در آن انجام می گردد .

bunce.jpg

در تصویر بالا سایت alexa نتایج بازدید از یک سایت را کاملا در معرض دید قرار داده است و طبق تصویر مشخص است 30 درصد از بازدیدکنندگان این سایت

از سایت مورد نظر فرار می کنند بدین معنا که پس از مشاهده سایت سریعا مرورگر خود را می بندند و از سایت خارج می شوند و با علامت قرمز این خطر را

نمایش داده است .

در تصویر زیر شاخصه Bunce Rate سایت میزبان فا را مشاهده می نمایید که طبق تصویر کاربران پس از ورود به سایت در آن ماندگاری لازم را دارند و نیاز آن

ها در سایت رفع می گردد سپس کاربر از سایت خارج می گردد .

bunce-2.jpg

2-Daily Pageviews per Visitor

این شاخصه معیاری است که شناسایی می کند کاربرانی که روزانه به عنوان بازدیدکننده وارد سایت شما می شوند تا چه حد به صفحات دیگر سایت شما

سر می زنند ، و آیا پس از ورود به سایت به سایر صفحات شما نیز مراجعه می کنند یا پس از این که صفحه اول سایت شما را مشاهده نمودند از سایت

خارج می شوند ؟ خیلی واضح است هنگامی که شما از طریق جستجو یا کلیک بر روی لینک و ... وارد یک سایت می شوید اگر مرتبط با نیاز شما باشد به

سایر صفحات سایت نیز سر می زنید و سعی می کنید اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق آن سایت بدست آورید ، اما عکس این ماجرا این است که وقتی

به یک سایت مراجعه می کنید که مرتبط با نیاز شما نیست و به صورت تقلبی شما را به آن سایت هدایت کرده اند سریعا بدون این که سایر صفحات را

مشاهده کنید از سایت هدف خارج می شوید

این شاخصه کاملا مشخص می کند که ایا این سایت ترافیک هدفمند جذب کرده است یا خیر ، در تصویر زیر شاخصه Page viwes یک سایت را مشاهده

.می کنید که پس از این که کاربر وارد آن شد پتانسیل آن را ندارد که بازدید کننده را به سایر صفحات هدایت کند یا اصلا مرتبط با نیاز بازدید کننده نیست

pageviwe1.jpg

و در تصویر زیر شاخصه page viwes سایت میزبان فا را مشاده می کنید که مطابق تصویر ترافیک هدفمند را جذب می کند و کاربر پس از ورود به سایت ما

بین سایر صفحات منتقل می شود و نیاز کاربر در سایت برطرف می شود.

pageviwe2.jpg

منبع و ادامه مقاله :

عواقب ناشی از خرید بازدید کننده برای سایت

0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

خیلی مفید بود ولی میشه روزی 5000 بازدید واقعی برای سایتی که همین الان راه اندازی شده داشت

چطوری؟خب شما یک وب سایت خدماتی ماننده مسنجر می زنید(کاربردی:نسخه اندروید،جاوا،ویندوز موبایل،ونسخه ویندوز)خودتون هم می دونید مسنجر که امکانات زیاد سرعت بالا وکیفیت بیشتر داشته باشه مورد بازدید قرار میگیره و همچنین اگر پیشتیبانی سرور شما دست کسی مثل آسیاتک شده باشه که اسپانسر سرور شما بشه و بلاگفا ورزش3 رزبلاگ پرشین گیگ نیز اگر اسپانسر تبلیغاتی شما بشه بی شک بیشتر از 5000 بازدیدم خواهید داشت وگوگل هیچ کاری نمی تواند بکنند چون بازدید کننده واقعی هستند

این رو برحسب این گفتم که گفتین وب سایتی نمی تواند 5000 بازدید در روز داشته باشد

درپایان اضافه میکنم سایت یارانه ها یک صفحه بود ولی در دوروز رتبه 3 ایران شد.

1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

ارسال شده در (ویرایش شده)

من با قسمت گوگل تشخیص میده و بعد مجازات مخالفم. چون سایت هایی که برای مثال تو حوزه فعالیت وبسایت خودم دارن فعالیت میکنن رو بررسی میکنم معمولا . یک ماه که خوبه یک سال از فعالیت این چنینی اونها میگذره و هر روز الکساشون بهتر میشه :D

تازه میتونم سایتی مثال بزنم که الکسای 30-40 هزار ایرانه ولی میانگین فعالیت کاربرا توی سایتش نیم ساعته و میانگین تعداد صفحه های بازدیدشده برای هر کاربر تا 20 صفحه!!! در صورتی که سایتش هیچ چیز خاصی واسه ارائه کردن نداره . کلا رتبه و الکسا و این چیزا به نظر من اهمیت نداره.

اگر برای سایت خودمون میخوایم بهبود بدیم بهتره مطالب جدید و به روز ارائه بدیم . بازدیدکننده خودش میاد.

اگرم دنبال الکسای سایت واسه دادن تبلیغ بهشیم بهتره از روی تعداد نظرات روی پستهاش و سرعت بارگزاریش و معروف بودنش تو زبونها انتخاب کنیم تا الکسا!

البته نظر من بود و دلیلی نداره درست باشه!

راستی بهتر بود همش رو همینجا مینوشتید :)

ویرایش شده در توسط pouria7777
0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

من با قسمت گوگل تشخیص میده و بعد مجازات مخالفم. چون سایت هایی که برای مثال تو حوزه فعالیت وبسایت خودم دارن فعالیت میکنن رو بررسی میکنم معمولا . یک ماه که خوبه یک سال از فعالیت این چنینی اونها میگذره و هر روز الکساشون بهتر میشه :D

تازه میتونم سایتی مثال بزنم که الکسای 30-40 هزار ایرانه ولی میانگین فعالیت کاربرا توی سایتش نیم ساعته و میانگین تعداد صفحه های بازدیدشده برای هر کاربر تا 20 صفحه!!! در صورتی که سایتش هیچ چیز خاصی واسه ارائه کردن نداره . کلا رتبه و الکسا و این چیزا به نظر من اهمیت نداره.

اگر برای سایت خودمون میخوایم بهبود بدیم بهتره مطالب جدید و به روز ارائه بدیم . بازدیدکننده خودش میاد.

اگرم دنبال الکسای سایت واسه دادن تبلیغ بهشیم بهتره از روی تعداد نظرات روی پستهاش و سرعت بارگزاریش و معروف بودنش تو زبونها انتخاب کنیم تا الکسا!

البته نظر من بود و دلیلی نداره درست باشه!

راستی بهتر بود همش رو همینجا مینوشتید :)

موافقم

0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

در صورتی که بازدید با آی پی مختلف از طریق iframe ارسال شود ، درصدی در ورودی گوگل تاثیر خواهد گذاشت .

در واقع ورودی گوگل را درصدی افزایش خواهد داد .

0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

کاربر گرامی

Fatemeh Dehghan

لطفا طبق قوانین مطالب رو بطور کامل در انجمن قرار بدید.

وگرنه مجبور به حذف اونها میشیم.

1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

من با قسمت گوگل تشخیص میده و بعد مجازات مخالفم. چون سایت هایی که برای مثال تو حوزه فعالیت وبسایت خودم دارن فعالیت میکنن رو بررسی میکنم معمولا . یک ماه که خوبه یک سال از فعالیت این چنینی اونها میگذره و هر روز الکساشون بهتر میشه :D

تازه میتونم سایتی مثال بزنم که الکسای 30-40 هزار ایرانه ولی میانگین فعالیت کاربرا توی سایتش نیم ساعته و میانگین تعداد صفحه های بازدیدشده برای هر کاربر تا 20 صفحه!!! در صورتی که سایتش هیچ چیز خاصی واسه ارائه کردن نداره . کلا رتبه و الکسا و این چیزا به نظر من اهمیت نداره.

اگر برای سایت خودمون میخوایم بهبود بدیم بهتره مطالب جدید و به روز ارائه بدیم . بازدیدکننده خودش میاد.

اگرم دنبال الکسای سایت واسه دادن تبلیغ بهشیم بهتره از روی تعداد نظرات روی پستهاش و سرعت بارگزاریش و معروف بودنش تو زبونها انتخاب کنیم تا الکسا!

البته نظر من بود و دلیلی نداره درست باشه!

راستی بهتر بود همش رو همینجا مینوشتید :)

ببینید فرمایش شما صحیحه اگر این کار برنامه ریزی شده و مرتب پیش بره فهمیدن آن برای گوگل و الکسا مشکل هستش ، روی صحبت ما با افرادی هستش که 2 ماه بازدید می خرند و بعد بازدید رو قطع می کنند ، در حقیقت این کار باید برنامه ریزی شده و بهتر است از طریق تبلیغات های بنری در سایر سایت ها باشد .

موافقم

اشتباه می کنید .

افرادی که شغلشون افزایش بازدیده و دائما از سایت ها بازدید fake دارند ، کش ها و کوکی های مرورگرشون معمولا پر هستش و اگر هم داخل اکانت جیمیل خودشون باشن که دیگه چه بدتر ، گوگل خیلی راحت این ها رو تشخیص میده .

0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

ارسال شده در (ویرایش شده)

به نظر من به جای اینکه پول هنگفتی رو بابت بازدیدای فیک بدن بهتره نصف همون هزینه رو صرف استخدام نویسنده کنن تا هم خوراک سایت کامل و بیشتر شه هم اینکه تا ابد از اون مطالب بازدید واقعی کسب شه. به نظرم کسی که این کار رو بکنه نیازی به اون روش ها نداره .

اگه تو ذهن ادمین اهمیت بازدید بیشتر از مطلب بشه عین اینه که شما یه غرفه تو بهترین مکان نمایشگاه باز کنید بعد هیچی برای نمایش نداشته باشید . بعد کلی هم خرج رزرو اون مکان کنین. تازه یه ماه پول ندین جاتون رو از دست میدید!

ویرایش شده در توسط pouria7777
0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری