رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

با سلام و احترام دوستان آقای فخار لطف کردن مشکل پاراگراف ها رو حا کردن اما باز یه مشکل دیگه تو پرینت از مطالب اینه که کادری رو که دور مطب چاپ میکنه از سمت چپ تو موقع پرینت چاپ نمی کنه و متن رو انگار می کشه سمت چپ و حاشیه از چپ نسبت به حاشیه از راست کم میشه برا همین کادر سمت چپش حذف میشه و یکی هم این که اگه متن بیش از یک صفحه باشه از پایین صفحه کادر نمیاندازه و ادمه رو به صورت ناقص از صفحه دوم چاپ می کنه لطفا راهنمایی کنید ممنون.

لینک به ارسال

دوستان اگه کسی بلده لطفا راهنماییم کنه خیلی ممنونم میشم خجالت میکشم از آقا ایمان بپرسم اینجوریه کار آدمهای مبتدی ببخشید به بزرگواری و لطف خودتون.

لینک به ارسال

سلام دوستان لطفا یکی کمک کنه منو منظورم اینه بینین ینجوری پرینت می گیره

post-8130-0-60110600-1433868684_thumb.pn

لینک به ارسال

سلام آقای فخار اگه لطف کنی این مشکل بنده رو حل کنی ممنون میشم از دیروز مرتبط منتظرم کسی جواب بده هیچ کس نیس وقتی از صفحه چاپ می گیرم نه در پیش نمایش موقع چاپ اینجوری میشه

یکی هم این که اگه متن بیش از یک صفحه باشه از پایین صفحه کادر نمیاندازه و ادمه رو به صورت ناقص از صفحه دوم چاپ می کنه لطفا راهنمایی کنید ممنون.

post-8130-0-59496600-1433908882_thumb.pn

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...