رفتن به مطلب

عدم نمایش تغییرات صفحه


پست های پیشنهاد شده

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز

حقیقتش بنده به یک مشکل برخوردم که از شما تقاضای راهنمایی دارم.

در حال تغییر یک صفحه از سایت بودم (بصورت FTP در Zend Studio ) و تغییر رو بصورت ریمورت اپلود و بررسی میکردم که بصورت ناگهانی از یک جایی به بعد هرچقدر تغییرات رو اپلود میکردم اما بصورت انلاین اعمال نمیشد،حتی میرفتم توی سی پنل و فایل رو باز میکردم که ببینم ایا کد ها تغییرات مدنظر من رو کردن یا نه ؟ که همونطور بود که در IDE تغییر دادم،ولی در خروجی تغییرات رو نمیتونستم ببینم،قبلا این مشکل بود،اما وقتی پلاگین WP Super Cache رو خالی میکردم مشکل حل میشد،ولی اینبار نه،هرکاری کردم نشد.

به مدیر سرور هم گفتم کش سرور رو کلا غیر فعال کن،اما همچنان نشد،گفتم شاید ISP Cache باشه،اما توی سیستم دیگر دوستان هم به همین شکل بود.

هنوز که هنوزم هست مشکل پابرجاست. اونم فقط توی یک فایل! یعنی فایل های دیگه ایی رو که تغییر میدم،تغییرات بالا میاد،اما یک فایل مشخص این مشکل رو داره.

حتی فایل رو هم حذف کردم اما بازم صفحه بالا میومد!!!!!!!! دستور die قرار دادم،اما بازم صفحه بالا میومد اما نه با تغییراتی که من دادم،و یک نسخه عقب تر بود! جالب اینجا بود که عملیات های توی صفحه هم به درستی کار میکرد ( مثلا در یافت اطلاعات با Ajax) !!! خلاصه هرکاری میکنم مشکل حل نمیشه و تغییرات اعمال نمیشه!

میشه کمکم کنید ؟

لینک به ارسال

آخر آدرس دامنه سایتتان ?/ قرار دهید و سپس تست کنید احتمالا مشکتان بر طرف خواهد شد .

در واقع به این صورت :


http://www.adressdomain.com/?

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...