رفتن به مطلب

فروش قالب یا خدمات طراحی سایت ، کدوم بهتره؟؟


پست های پیشنهاد شده

سلام به دوستان گرامی

من قصد دارم یه سایت راه اندازی کنم اما در مورد موضوع سایت هنوز به جمع بندی نرسیدم.

هم میتونم یه سایت بزنم با موضوع قالب وردپرس که میتونم قالب هایی که طراحی و ترجمه میکنم بزارم برای فروش و هم اینکه یه سایت خدمات طراحی سایت بزنم که فقط پروژه بردارم.

دوستانی که تجربه دارن لطفا نطرشون رو بگن ، ضمن اینکه با توجه به اینکه php درحد حرفه بلد نیستم فکر میکنم برای شروع یه php کار حرفه ای توی تیم طراحی داشته باشیم درسته؟

ویرایش شده توسط goldenflower
لینک به ارسال

من که خدمات طراحی رو پیشنهاد نمیکنم

سایت زدم دو ماهیم رو گرافیکش شدید کار کردم برای هر بخش صفحه جداگانه طراحی کردم! اما نتیجه ی خوبی نداشت

شایدم من زیاد تبلیغ نکردم !

لینک به ارسال

سلام. به نظرم می تونه هر دوش کنار هم باشه. شما می تویند قالبهاتون رو عمومی بفروشید و هر کی قالب خواست براش اختصاصی طراحی کنید.

اینجوری هم دو تا منبع درآمد دارید و هم اگر مشتری نداشتید می تونید یه قالب جدید دیگه طراحی یا ترجمه کنید و به قالبهای قبلی سایت اضافه کنید.

لینک به ارسال

البته پیشنهاد خوبیه که هردوتا باشه

یادمه یکی از بچه ها که سایت فروش قالب داشت میگفت پروژه به دستم میرسه ولی وقتش رو ندارم!!

-----------------------------------------------------------

راستی سایت های فروش قالب چه قالب هایی رو ترجمه میکنند؟ چون من دیدم اکثرا ترجمه شدست تا طراحی شده!! قالب های غیر رایگان رو هم ترجمه میکنند؟

لینک به ارسال

دوستان پیشنهادی و نظری دارند ممنون میشم بگن :)

ویرایش شده توسط goldenflower
لینک به ارسال

هیچ کدوم .

باید بری سمت کاری که توش دست زیاد نباشه .

مثلا چه کاری؟ من هم وقتش رو دارم هم استعداد برنامه نویسی ، شما چی پیشنهاد میکنید؟

لینک به ارسال
سلام به دوستان گرامی من قصد دارم یه سایت راه اندازی کنم اما در مورد موضوع سایت هنوز به جمع بندی نرسیدم. هم میتونم یه سایت بزنم با موضوع قالب وردپرس که میتونم قالب هایی که طراحی و ترجمه میکنم بزارم برای فروش و هم اینکه یه سایت خدمات طراحی سایت بزنم که فقط پروژه بردارم. دوستانی که تجربه دارن لطفا نطرشون رو بگن ، ضمن اینکه با توجه به اینکه php درحد حرفه بلد نیستم فکر میکنم برای شروع یه php کار حرفه ای توی تیم طراحی داشته باشیم درسته؟

برای کار هایی مثل قالب ها و... نه نیازی به PHP کار معمولی هم نیست چه برسه به حرفه ای... در این مورد دوست عزیزمون rasooul که توی bigtheme تجربه دارن میتونن راهنماییت کنن ، کلاً برای این نوع سایت های فروش قالب نیاز داری به وقت زیاد ، پشتکار و حوصله و نیازی نیست که به زبان خاصی جز CSS در حد راست چین کردن و HTML در حد فارسی کردن مسلّط باشی.

مثلا چه کاری؟ من هم وقتش رو دارم هم استعداد برنامه نویسی ، شما چی پیشنهاد میکنید؟

اگر قرار بود پیشنهاد کنن که باز میشد همون حرف اوّل و دست زیاد توی کار... :)

من خودم 2 تا پروژه دارم در مورد کار های متمرکز که چون دست توشون اصلاً نیست امیدوارم به موفقیّتم! راستی بعد از انجام این پروژه ها خیلی خوشحال میشم که یه سایت هم در مورد آموزش ، فروش و خلاصه اینطور مسائل چه حالا وردپرس ، جوملا ، گرافیک و هرچیز دیگری بزنم

_____

در مورد خدمات وب خوبه ، ولی باید تبلیغات مؤثر داشته باشید ، اگر امکانات خوب داشته باشید میتونم تضمین تبلیغات مناسب رو بدم.

راستش الآن اینقدر پروژه دارم در این موارد که مغزم داره میترکه ، از طرف دیگه هم خب نمیتونم برای همیشه رایگان خدمت بدم اگر بخوام کار برنامه نویسی رو ادامه بدم ، بحث درآمد و سایت موفّق مشغله همه ماست ، پیشنهاد همکاری هم زیاد بهم شده امّا خب یا با اخلاقم نمیخونده یا از طرف قراردادم خوشم نیومده...

احساس میکنم ذهن خلّاق خیلی خیلی مؤثر هست

____

راز موفقیّت خلاقیّت و جامعیّت هست که در مورد جامعیّت خودم دارم خیلی کار میکنم و در همین راستا هست پروژه هام بعد از تکمیل ساختار پروژه ها حتماً در انجمن جهت سرمایه گذاری و ایجاد گروه متمرکز بحث خواهم کرد خودم فکر میکنم این راهی که دارم میرم تهش موفقیّت هست البتّه این رو میگم چون توی پیام های خصوصی با هم زیاد بحث کردیم...

__

راستی یادت نره که منظور از جامعیّت این هست که چرا هر دو کار رو با هم نداشته باشی؟ از چیزی که زیاد میتونی بذاری روی سایت قالب های رایگان هست که فکر کنم آسون ترین کار توی اینترنت باشه ، در کنارش یه سری قالب های (خدایی نکرده) نال شده هم برای فروش میتونی بذاری و همینطور یه قسمت برای طرّاحی سایت و خدمات به قولی.

من نمیدونم ما ها چرا سعی داریم خودمون رو محدود کنیم توی 1-2 کار... یه سری به الکسا بزنیم متوجّه میشیم که محدودیت در کار یعنی محدودیت در موفقیّت...

البتّه این نظر من هست ! هرچند کار جامع تلاش جامع هم نیاز داره! ولی فکر میکنم کار گروهی بتونه این تلاش جامع رو به ما بده، راستش هم بخوای گروه خوب خیلی کمه با خیلی ها کار کردم ، هرچند موفق شدم در اون زمینه ها (مثلاً در آخرین کار گروهی که کردم بهترین ایران شناخته شدیم) امّا به دلیل اینکه از گروهم خوشم نیومد کناره گیری کردم...

مطمئنم اگر گروه مطمئنی پیدا کنی و جمعشون کنی یا به جمعشون بپیوندی میتونی یه کار جامع راه بندازی! اگر 20 تا سایت با هم ادغام بشن و بشن یه سایت درسته که همون مقدار تلاش رو با هم ادغام کردن ولی از لحاظ سطح درآمد و الکسا و رتبه بندی ها ده ها که نه صد ها برابر جلو تر هستن!

امیدوارم متوجّه منظورم شده باشی ، این موضوع ها چیز هایی نیست که بشه توی متن گنجوندشون! هردفعه خواستم بحث کنم 1 هزارم حرفمم نتونستم بزنم 4 صفحه هم تایپ کردم :|

اگر موفّق بشیم و به همایش وردپرس پارسی برسیم بسیاری از این مشکلات حل میشه چون میتونیم رو در رو با هم دیگه بحث و جدل داشته باشیم.

موفّق باشید.

لینک به ارسال

دوستان یه سوال دیگه:

طبیعیه که نمیشه فقط در سایت قالب طراحی شده قرار داد و باید قالب های ترجمه شده هم قرار داد اما اینجا یه مشکلی هست من اصرار دارم که قالب های نال شده قرار ندم به نظرتون قالب های رایگان ترجمه شده رو کسی میخره؟

خوشحال میشم نظراتتون رو ذکر کنید

باتشکر

لینک به ارسال

مطمئنم اگر گروه مطمئنی پیدا کنی و جمعشون کنی یا به جمعشون بپیوندی میتونی یه کار جامع راه بندازی! اگر 20 تا سایت با هم ادغام بشن و بشن یه سایت درسته که همون مقدار تلاش رو با هم ادغام کردن ولی از لحاظ سطح درآمد و الکسا و رتبه بندی ها ده ها که نه صد ها برابر جلو تر هستن!

موفّق باشید.

بله درسته حرفتون! اما من هدفم از راه اندازی سایت قالب کسب تجربه و آشنایی با با بازار کاره و قرار نیست تا آخر عمرم قالب ترجمه کنم.

من میخوام یه فعالیت کوچکی رو شروع کنم و یواش یواش کار رو توسعه بدم و در مورد گروه هم که گفتین ، حرفتون متینه ؛ اما نمیشه این ابتدای کار با گروه کار کرد ، بهتر اینه که اول تعداد کم باشه و یواش یواش با توجه به شرایط تعداد رو زیاد کرد ، اینطوری بهتر نیست؟

لینک به ارسال
دوستان یه سوال دیگه: طبیعیه که نمیشه فقط در سایت قالب طراحی شده قرار داد و باید قالب های ترجمه شده هم قرار داد اما اینجا یه مشکلی هست من اصرار دارم که قالب های نال شده قرار ندم به نظرتون قالب های رایگان ترجمه شده رو کسی میخره؟ خوشحال میشم نظراتتون رو ذکر کنید باتشکر

بستگی داره به قالب ترجمه شده ، قالب های مرجع های بزرگ که رایگان گذاشتن معمولاً یه سری چیزای خبری ساده هست

ولی مثلاً یادمه یه نویسنده پلاگین بود رفتم توی سایتش 4 تا قالب برای آهنگ به رایگان گذاشته بود که تو عمرم قالب های به اون زیبایی ندیده بودم (در سایت های ایرانی) خب اگر یه نفر اون 4 تا قالب رو حوصله کنه پیدا کنه و ترجمه کنه از قالب هایی مثل قالب صحیفه خیلی خیلی زیبا تر بودن...

و یه نکته دیگه قالب های رایگان چون رایگان هستن سَرسَری درست میشن و زیاد روی امکاناتشون کار نمیشه...

میتونید قالب ها رو به صورت رایگان بذارید ولی نسخه بهینه و سئو شده اش رو با قیمت بالا به فروش برسونین... چیزی که ایرانی جماعت دنبالش هست قالب سئو شده است :D

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...