رفتن به مطلب

راهنمایی برای سئو و بالا بردن بازدید سایت


پست های پیشنهاد شده

حدود 6 ماه میشه که سایتم رو راه اندازی کردم و چند ماه بطور منظم سایت رو بروز کردم و تمامی مطالبم ترجمه شده بود. اما این چند وقت بخاطر کمبود مطالب مجبورم هر 4روز یکبار بروزرسانی بکنم.

توی این چند وقت چند تا سایت هم تعدادی از مطالبم رو کپی کردن.

بازدید سایتم بطور ثابت میانگین(وبگذر) روزانه 70بازدید و 130 بازدید کننده هستش. که به نظر خودم برای سایتی که اینقدر واسش زحمت کشیدم خوب نیست.

از اونجا که در کنار سایت یه فروشگاه هم دارم. حالا میخوام بدونم بهترین کار برای بالا بردن آمار و بازدید کننده های سایت چیه.

هدف نهاییم بالا بردن فروش محصولات سایت هستش.

به نظرتون یه سئوکار سئوی سایتم رو بالا ببره بهتره یا برای تبلیغات گوگل هزینه بکنم بهتره؟

لینک به ارسال

شما اول باید سایتت رو بهینه کنی که اینکار از دست یه سئوکار و یه شخص حرفه ای برمیاد. که اصلا اصول مطلب گذاشتن رو بهتون یاد بده.

بعدش به فکر تبلیغات باشید.

بنظر شخصی خود من سایتی که سئو باشه و مطالبی خوبی داشته باشه نیاز چندانی به تبلیغات نداره. چون دیر یا زود به مقصود میرسه

لینک به ارسال

سلام

سایتت رو از طریق gtmetrix بهینه کن . از کلید واژه های طولانی استفاده کن . بک لینگ نه بک لینکای دروغین .پستتتو تو شبکات اجتماعی منتشر کن.تو انجمن ها یا سایت های دیگه پست مهمان بفرست.برای بهینه کردن اگه کمک خواستی سیکما

لینک به ارسال

سلام

اگر خدای نکرده ناامید نشوید، تصور می کنم جدا از بحث سئو، محتوای سایت بسیار مهم است و مطمئناً زمان 6 ماه، زمان بسیار کمی برای نتیجه گرفتن می باشد. بخصوص اینکه محتوای سایت شما عمومیت ندارد و قشر خاصی را می طلبد.

سایت های بسیاری می شناسم مانند یک پزشک، یاد بگیر دات کام یا حتی یو سی و سایت های بسیار دیگری که مدت زمان زیادی است می نویسند و در مرور زمان مخاطبان خود را پیدا کرده اند. یکی از مهم ترین مخاطبان این گونه سایت هم روزانه از طریق موتورهای جستجو و به دلیل محتوای سایت می باشد.

اگر بخواهم به سایت دیگری اشاره کنم، باید از سایت آفتاب بگویم که البته 90 درصد محتوای سایتش از جاهای دیگر کپی کرده است! این سایت 5 سال پیش با اینکه فروشگاه و پذیرش آگهی داشت اما شما هیچ آگهی در آن نمی دید. حالا چی شده که از زیر و روی سایت آگهی می بارد! به نظرم فقط محتوا است. من حدود 7 سال که سایت آفتاب را می شناسم و هیچ کجا تبلیغ این سایت را ندیدم.

لینک به ارسال

مسلما برای گرفتن نتیجه ی خوب باید موارد زیر رو بهش اهمیت بدید

1 - وقت زیادی برای سایت بزارید در طول روز / حالا یا خودتون یا نویسنده برای سایت بگیرید که پست های با کیفیت در سایت قرار بدید . حالا در هر زمینه ای که سایتتون هست .

2 - روی یک موضوع متمرکز بشید نه هزاران موضوع ، اگر میخواهید نتیجه ی خوب را بهتر بگیرید .

3 - سئو فراموش نشود توسط افراد متخصص اینکار نه این افرادی که مدعی اینکار هستند و چیزی هم از سئو نمیدانند .

4 - تبلیغات درست انجام دهید / مثلا در سایت های پربازدید تر و سایت هایی که پاپ آپ ندارند !

و...

موارد زیادی هست که میتونه روی بالا آمدن سایتتون بسیار موثر باشد که به بیشتر شدن تجربه تون نیز راه های مختلف رو باهاش آشنا میشید .

موفق باشید .

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...