رفتن به مطلب

آموزش ساخت کنترل پنل برای قالب وردپرس


پست های پیشنهاد شده

سلام خدمت همه دوستان عزیز , در این بخش از آموزش های بیگ تم , آموزش طراحی و ساخت کنترل پنل برای قالب وردپرس رو آماده کردیم که می توانید به راحتی برای قالب سایت خود و یا اگر شما یک طراح و توسعه دهنده هستید می توانید برای طرح ها جدید خود از این پنل تنظیماتی استفاده کنید.

قالب هایی که کنترل پنل دارن برای تنظیمات قالب اغلب حرفه ای ترین قالب ها هستن و کار با قالب رو برای استفاده کنندگان راحت تر می کنه , تنظیماتی که سبب آسودگی کاربر ( استفاده کننده ) قالب بشه خوب اون قالب طرفدار بیشتری داره تا یه قالب ساده که برای تغییر چیزی باید وارد کد های قالب بشه و تنظیمات مورد نظر رو اعمال کنه. و این کار برای یه نفر که با کد و برنامه نویسی آشنایی نداره سخته و ممکن نیست.

این اسکریپت پنل تنظیماتی برای قالب وردپرس هستش , همون طور که می دونید وردپرس بر پایه ی زبان قدرتمند php کار می کنه , این فایل ها هم به صورت پی اچ پی هستن و می تونید روی هر قالب دلخواهی راه اندازی کنید.

بخش هایی که می توان با این اسکریپت کنترل پنل ایجاد کرد عبارتند از :

  • فیلد های متنی ( مثلا برای تغییر متن کپی رایت فوتر قالب )
  • باکس متنی text area ( برای نوشتن یه متن یا توضیح کوتاه در قسمتی دلخواه )
  • آپلود کردن ( آپلود لوگو , فاوآیکون و … )
  • چک باکس ها ( برای نمایش و عدم نمایش )
  • انتخاب رنگ قالب
  • انتخاب برگه های مخصوص ( برگه ی نوشته ها , نمونه کارها و … )
  • انتخاب یک دسته بندی خاص
  • و …

فایل اسکریپت کنترل پنل رو دانلود کنید , فایل آموزشی کار با اسکریپت هم داخل فایل zip قرار داره و می تونید به راحتی باهاش کار کنید , یه مورد رو هم بگم شاید در اینده ی نه چندان دور یه آموزش به صورت ویدیویی یا همین جا با نوشتن یه کنترل پنل حرفه ای وردپرس رو دنبال خواهیم کرد. امید وارم این پست هم مانند سایر پست ها راضی کننده باشه.

http://dlbigtheme.ir/more/ProPanel.Wordpress.Theme_.Options.Panel_.zip

*************************************************************************************

یک آموزش کامل و حرفه ای برای ساخت کنترل پنل قالب وردپرس , همون طور که می دونید امروزه قالب های ساده دیگر کاربرد آنچنانی ندارن و قالب های حرفه ای وردپرس طرفداران بسیاری دارند چرا که دارای پنل تنظیماتی هستن و کنترل و تنظیم بخش های مختلف سایت رو برای کاربر راحت می کنن.

قبلا آموزش ساخت کنترل پنل تنظیماتی قالب وردپرس رو به صورت ساده تری قرار داده بودیم که برای دوستان تازه کار مشکلاتی به وجود می آورد , حالا یک آموزش ویدیویی که ملا و حرفه ای تر رو براتون آماده کردیم که به راحتی از روی این فیلم آموزشی می توانید برای قالب وردپرس خود یک پنل تنظیماتی حرفه ای ایجاد کنید.

فیلم آموزش ساخت پنل تنظیماتی قالب وردپرس

tutorial-wordpress-option-theme.png

در فایلی که برای دانلود قرار داده شده پوشه ای دارای محتویات فایل هایی است که باید به قالب وردپرس خودتون اضافه کنید و 4 فیلم برای آموزش قدم به قدم ایجاد بخش پنل تنظیماتی , در ویدیوی اول نحوه ی اضافه کردن کد ها و فایل های کد نویسی شده به قالب خودتون هستش و افزودن گزینه ی theme option به قسمت مدیریت وردپرس , و در ویدیوهای بعدی افزودن امکانات جدید به بخش پنل تنظیماتی هستش.

ابتدا فایل زیر رو دانلود کنید ( فایل ها کد نویسی شده که باید به قالب وردپرس خودتون اضافش کنید.

فایل هایی که باید به قالب اضافه شود

در لینک زیر شما ویدیو آموزشی قسمت اول و دوم را می تونید دانلود کنید

ویدیو آموزشی پارت 1 و 2

و از طریق لینک زیر قسمت های 3 و 4 را دانلود کنید , لینک های دانلود به صورت مستقیم هستش.

ویدیو آموزشی پارت 3 و 4

  • امتیاز 1
لینک به ارسال
  • 1 ماه بعد...
×
×
  • اضافه کردن...