رفتن به مطلب

درخواست افزونه سفارش گیری


پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان افزونه ایی را میشناسین که بتونم یک قسمت کاربری درست کنم که سطح دسترسی فقط برای گروه کاربری همکاران باشد و در اون یک قسمت بزارم برای ثبت سفارش که که در اون قسمت یک ListBox باشه که نام محصول داخل درج شده باشد بعد از انتخاب یکی از محصولات یک لیست باکس دیگر باز بشود و انواع مدل هایی که مروبط به همان محصول میشود را در لیست باکس دوم نشان دهد(مثل قسمت ثبت سفارش فروشگاه هست که نام استان را انتخاب میکنید بعد اسم شهر های مخصوص آن می آید) بعد در یک text box دیگر هم باشد که تعداد رو بتونه وارد کند و بعد به صورت اتوماتیک قیمت محاسبه بشود و بعد کاربر بتونه از طریق درگاه پرداخت پول را واریز کند و کد پیگیری بهش بدهد و بتونه با اون خرید خود رو پیگیری کند.

و یک قسمت دیگر هم بگذارم که طرف بتونه قیمت رو محاسبه کنه مثل بالا چند تا text box باشه و طرف هر کدام رو که انتخاب کرد (روی هر محتوای تکست باکس یک قیمت قرار بدم) و بعد از زدن محاسبه قیمت محاسبه شود و بعد از محاسبه بتونه خرید کند آنلاین.

لینک به ارسال

از ووکامرس استفاده کنید

تقریبا پاسخگوی اکثر نیاز هاتون هست

سلام خوب چطوری تنظیم ش کنم که این مدل که میخواهم بشود و اینکه محصولام نمیخواهم مثل پست های ووکامرس شود خیلی ساده و متنی هست همه چی.

با افزونه Gravity Forms امکان هم چین کاری هست؟

ویرایش شده توسط Goudarz
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...