رفتن به مطلب

مشکل در نصب اولیه وردپرس


پست های پیشنهاد شده

سلام.

در حال راه اندازی یک بلاگ با وردپرس هستم. طبق اموزش ها قدم به قدم مراحل نصب رو طی کردم. یعنی دیتابیس و کاربر رو ساختم و با هم هماهنگ کردم و اسمشون رو در پوشه ویرایش کردم. تنها مشکل در مرحله اخر هست ک وقتی سعی در انجام دادن مرحله آخر یعنی راه اندازی وردپرس دارم هیچ چیزی در اسم سایت بالا نمیاد. یعنی انگار اصلا وردپرسی در هاست سایت وجود نداره. مشکل کجاست؟

مرسی پیشاپیش

ادرس سایت : ibpf.ir

لینک به ارسال

سلام

خیلی مبهم توضیح دادید!

دیتابیس و کاربر رو ساختید و با هم هماهنگ کردید؟!!

آموزش هایی که گفتید رو اگه درست دنبال کرده باشید و مراحل رو انجام داده باشید نباید مشکلی وجود داشته باشه!

با این حال به این موارد دقت کن:

اول از همه با این صفحه که از سایت شما من دیدم ، حدس میزنم هاست شما کلا روی یک دامنه دیگه ست هست . خب حالا : وارد هاست میشی ، اگه سی پنل دارید در سمت چپ بالا در بخش Status و Main Domain ببین نام سایتی هست که در حال نصب وردپرس روی اون هستی یا خیر. و در دایرکت ادمین هم در سمت راست نام دامنه رو نوشته . اینا رو بررسی کن و اگه درست بود توضیحات زیر رو بخون :

برای نصب وردپرس چند مرحله وجود داره، ظاهرا شما میخواید روی یک ساب دامنه وردپرس نصب کنید ، شایدم روی یک دامنه اما فرقی نمیکنه . توجه کنید ببینید مراحل زیر رو انجام دادید یا خیر (در سی پنل) :

وارد هاست میشی و در با کلیک روی File Manager وارد Public_html میشی ، اینجا ریشه اصلی سایت شماست. در اینجا گزینه آپلود رو از بالا انتخاب کن و وردپرسی که داری انتخاب کن که بارگیری شه. بعد از بارگیری ، در Public_html یک بار صفحه رو ریلود کن تا فایل فشرده وردپرس رو ببینی، خب حالا روی این فایل کلیک کن و Extract رو بزن که از حالت فشرده خارج شه. حالا ما اینجا یه فایل به نام wp-Confg-sample.php داریم (این فایل رو با ویرایشگر سی پنل باز کن) که باید نام دیتابیس ، یوزر و پسورد دیتابیس رو در اون قرار بدی .

(حتما دقت دارید که نام دیتابیس و یوزر دیتابیس امکان داره شبیه هم نباشه و متفاوت باشه)

خب حالا تغییرات رو ذخیره کن و نام این فایل رو به این صورت تغییر بده wp-Confg.php. تا این مرحله اگر دیتابیس رو صحیح ایجاد کرده باشید و نام و یوزر دیتابیس رو با هم تلفیق کرده باشید نباید مشکلی وجود داشته باشه

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...