رفتن به مطلب

ایجاد امکان پرسش و پاسخ در سایت


پست های پیشنهاد شده

سلام

من میخوام در بعضی از صفحات سایتم پرسش و پاسخ داشته باشم. عضویت کاربران هم مهم نیست. یعنی کاربران بدون عضویت هم بتونن سوال بپرسن. (اگه امکانش نیست هم که عضویت میذارم). به من گفتن buddy press نصب کن میتونی پرسش و پاسخ داشته باشی تو سایتت. ولی بعد از نصب کل پوسته سایتمو عوض می کنم. وقتی هم که دوباره پوسته خودمو فعال می کنم ظاهرا نمیشه از امکانات buddy press استفاده کنم. البته در حالتی که پوسته خودم رو فعال می کنم یک نوار در بالای سایتم وجود داره که مربوط به بادی پرس هست و چند گزینه داره به همراه ساب منو هاشون: حساب کاربری من - داشبورد - اعلانات - مشاهده. روی هرکدوم که کلیک می کنم صفحه ی ارور میاد:

HTTP Error 500.0 - Internal Server Error

C:\Program Files (x86)\PHP\v5.6\php-cgi.exe - The FastCGI process exited unexpectedly

پک قالب buddy press هم در مراحل نصب این افزونه نصب کردم.

چی کار باید کنم؟ :(

لینک به ارسال

فکر می کنم این افزونه خیلی بیشتر از نیاز من هست و اصلا نباید نصبش می کردم. الان برای حذفش دچار مشکل شدم و وقتی حذفش می کنم سایتم به صورت صفحه سفید میاد بالا. برای پرسش و پاسخ در سایتم افزونه های دیگه ای پیدا کردم از جمله anspress و DW Question & Answer و ... میخوام بدونم بین افزونه هایی که وجود داره برای این کار کدوم بهتره و فارسی شده هست؟ با توجه به اینکه فقط یک روز زمان دارم برای این کار خواهش می کنم بهترین گزینه رو معرفی بفرمایید.

لینک به ارسال

در ضمن من میخوام فقط مدیر به سوال پاسخ بده و کاربران دیگه امکان جواب دادن و نظر دهی و لایک نداشته باشن. و مدیر اول سوال رو ببینه و اگه مشکلی نداشت تایید کنه که سوال تو سایت نمایش داده بشه.

لینک به ارسال

برای پرسش و پاسخ می تونید یه صفحه ساده ایجاد کنید و بخش نظرات اون رو فعال کنید. (اگرم خواستید برای نظرات اون صفحه استایل متفاوت بدید)

همینطور می تونید از فرم تماس (به جای بخش دیدگاه ها) برای دریافت سوالات استفاده کنید و بعد که سوال رو دریافت کردید با جوابش (با استایل دلخواه) بذارین توی صفحه.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...