کیانا

عنوان های تکراری با محتوای متفاوت

11 پست در این موضوع قرار دارد

سلام دوستان عزیز عصر پاییزیتون بخیر

یک سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنید :

--توی مطالب راجب سئو که مطالعه میکردم نوشته بود که مطالب باید یونیک و جدید باشن و نباید مطالب تکراری روی سایت قرار بدیم

ولی سایت من زمینه کاریش طوری هست که ممکنه یک عنوان رو 20-30 بار دورن سایت تکرار کنم ولی محتوای متنشون فرق کنه :mellow:

سایت من سایت بورسی هست ممکنه امروز یبار یک سهم خاص رو تحلیل کنم و هفته بعد هم همین عنوان رو بزارم ولی محتواش فرق کنه B)

آیا این مشکلی داره ؟ راه حلش چیه ؟

تشکر :)

1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

سلام ، وقت بخیر ، همچنین.

بله مشکل داره ، درواقع نه تنها عنوان های جدید به نفع سایت شما هستن بلکه اگر این قانون رعایت نشه گوگل به سایت شما خطا میده و اگر این اتفّاق تکرار بشه مطمئناً از طرف گوگل به مشکل برخواهید خورد.

میتونید در قسمت HTML Improvement گوگل ببینید توضیحات بیشتری رو راجع به حرف من (Duplicate Titles)

درضمن میتونید اینجوری بنویسید:

سهامی خاص شرکت فلان ، هفته اوّل مهر ماه

سهامی خاص شرکت فلان ، هفته دوم مهر ماه

بررسی و نقد سهامی خاص شرکت فلان مجموع مهر ماه و...

6

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

سلام ، وقت بخیر ، همچنین.

بله مشکل داره ، درواقع نه تنها عنوان های جدید به نفع سایت شما هستن بلکه اگر این قانون رعایت نشه گوگل به سایت شما خطا میده و اگر این اتفّاق تکرار بشه مطمئناً از طرف گوگل به مشکل برخواهید خورد.

میتونید در قسمت HTML Improvement گوگل ببینید توضیحات بیشتری رو راجع به حرف من (Duplicate Titles)

درضمن میتونید اینجوری بنویسید:

سهامی خاص شرکت فلان ، هفته اوّل مهر ماه

سهامی خاص شرکت فلان ، هفته دوم مهر ماه

بررسی و نقد سهامی خاص شرکت فلان مجموع مهر ماه و...

ممنون از پاسخگوییتون بله چک کردم تو گوگل وبمستر هم همچین خطایی رو گرفتم :)

ببخشید یه سوال دیگه هم اینجا بپرسم ازتون چون این سوالمو خیلی خوب جواب دادین (ممنون) برچسب ها و کلمات کلیدی چطور ؟

مثلا من یک سهم رو ممکنه تو هر ماه یبار راجبش مطلب بزنم باید هر دفعه برچسب و کلمه کلیدی متفاومتی به کار ببرم ؟ :rolleyes:

به صورت کلی کلمات کلیدی و برچسب ها هم باید یونیک و منحصر به فرد باشن یا تکرارشون موردی نداره ؟

0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

ممنون از پاسخگوییتون بله چک کردم تو گوگل وبمستر هم همچین خطایی رو گرفتم :)

ببخشید یه سوال دیگه هم اینجا بپرسم ازتون چون این سوالمو خیلی خوب جواب دادین (ممنون) برچسب ها و کلمات کلیدی چطور ؟

مثلا من یک سهم رو ممکنه تو هر ماه یبار راجبش مطلب بزنم باید هر دفعه برچسب و کلمه کلیدی متفاومتی به کار ببرم ؟ :rolleyes:

به صورت کلی کلمات کلیدی و برچسب ها هم باید یونیک و منحصر به فرد باشن یا تکرارشون موردی نداره ؟

هویت برچسب و کلمه‌کلیدی حکم می‌کنه که استفاده از برچسب‌های تکراری اشکال که نداره هیچ، در صورتی که درست استفاده بشن در سئو تأثیر زیادی دارن.

موفق باشید.

4

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

هویت برچسب و کلمه‌کلیدی حکم می‌کنه که استفاده از برچسب‌های تکراری اشکال که نداره هیچ، در صورتی که درست استفاده بشن در سئو تأثیر زیادی دارن.

موفق باشید.

خیلی ممنونم

اگه وقت کردید یه توضیح مختصر هم در مورد تفاوت کلمات کلیدی با برچسب ها بدین ممنون

(افزونه all in one seo یه قابلیتی داره که فعال کردم برچسب هارو توی کلمات کلیدی استفاده میکنه)

0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

خیلی ممنونم

اگه وقت کردید یه توضیح مختصر هم در مورد تفاوت کلمات کلیدی با برچسب ها بدین ممنون

(افزونه all in one seo یه قابلیتی داره که فعال کردم برچسب هارو توی کلمات کلیدی استفاده میکنه)

درود

قبلا چندین بار در مورد تفاوت برچسب و تگ ها خودم تو انجمن توضیح دادم حتی استاد فخار هم چند بار دیدم توضیح دادن

ببینید برچسب های خود وردپرس کاملا با تگ ها متفاوت هستند

برچسب ها مثل دسته بندی ها میمونن و برای جستجوی بهتر و پیدا کردن مطلب توی سایت هستند و کارشون یه چیز دیگه هست

شما اگر از برچسب ها درست استفاده کنید خوبه و اگر زیاد استفاده کنید باعث میشه صفحات تکراری با مطالب یکسان باشه که برای گوگل منفی هست

ولی تگ ها بیانگر محتویات یک صفحه هستند که به موتورهای جستجو میگه که تو این صفحه چی هستش

کلا برچسب ها و تگ ها کاملا از هم جدا هستند :)

2

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

علاوه بر توضیح دوست خوبم کسرا ، باید بگم که درمورد قابلیّتی که برچسب ها و کلمات کلیدی دارن توی all seo in one pack شما میتونین این حالت رو از حالت پیشفرض خارج کنین و به صورت دستی استفاده کنین ، ولی اگر برچسب هاتون رو استاندارد و پراستفاده انتخاب کنین میتونین از این قابلیّت پیشفرض هم استفاده کنید مشکلی پیش نمیاد

فرض کنید پستی دارید برای دانلود نرم افزار تلگرام

برچسب میزنید:

تلگرام - شبکه های اجتماعی - دانلود نرم افزار - دانلود - نرم افزار های دسکتاپ

حالا برای کلمات کلیدی هم باید از کلمات پر استفاده در متن استفاده کنید که معمولاً به حالت بالا هست ، ولی اگر بخواین مثل سایت های مبتدی 40 تا برچسب با جملات کاذب و بدون استفاده داشته باشین براتون مشکل ایجاد خواهد کرد.

در کل برچسب های وردپرس یه عامل داخلی جهت دسترسی بهتر هستن که البتّه در صورتی که بخواین گوگل برچسب هاتون رو ایندکس کنه (مثلاً برای ورژن های مختلف یک نرم افزار مثل تلگرام) باید به برچسب ها دقّت کنید و برچسب هایی رو بزنید که جستجویی بیشتری براشون میشه

و متاتگ های keywords مربوط هستن به جستجو و ربات ها و ربطی به بخش دیداری سایت ندارند.

امّا میشه هر دو رو یک جور انتخاب کرد (همون حالت پیشفرض all seo in one pack)

موفّق باشید و اوقات به کام.

1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

سلام ، وقت بخیر ، همچنین.

بله مشکل داره ، درواقع نه تنها عنوان های جدید به نفع سایت شما هستن بلکه اگر این قانون رعایت نشه گوگل به سایت شما خطا میده و اگر این اتفّاق تکرار بشه مطمئناً از طرف گوگل به مشکل برخواهید خورد.

میتونید در قسمت HTML Improvement گوگل ببینید توضیحات بیشتری رو راجع به حرف من (Duplicate Titles)

درضمن میتونید اینجوری بنویسید:

سهامی خاص شرکت فلان ، هفته اوّل مهر ماه

سهامی خاص شرکت فلان ، هفته دوم مهر ماه

بررسی و نقد سهامی خاص شرکت فلان مجموع مهر ماه و...

سلام آقای زینلی

یچیزی به ذهنم رسید گفتم بپرسم ازتون

ببخشید مثلا من عنوان رو گذاشتم نماد سهم x هفته دوم اول مهر ماه بعدش این پست هم تو گوگل ایندکس شد و صفحه اول گوگل هم نشونش داد

اگه کسی یه ماه دیگه تو گوگل سرچ کنه این صفحه من رو باز نمیکنه چون قدیمی هستش (واسه هفته اول مهر ماه)

همینطور بقیه پست ها رو !

سوالی که دارم کدوم پست ها لزوما صفحه بالاتری توی گوگل قرار میگیرن ؟

میشه کاری کرد که پست های جدید که به سهم x میزنم بالاتر از پست های با تاریخ قدیمیتر باشن ؟

مثلا الان بعضی سایت ها هستند که یک سهم رو چند سال پیش بررسی کردن و اون اطلاعات کاملا سوحته هستش و کاربردی نداره ولی صفحه اول گوگل هستن !

پیشنهاد شما واسه این مشکل چیه ؟ عنوان ها رو چطور انتخاب کنیم هم واسه کاربر جذابیت داشته باشه برای رفتن بهشون و هم تکراری نشن به دلیل ازدیاد پست ها

تشکر فراوان

0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

سلام آقای زینلی

یچیزی به ذهنم رسید گفتم بپرسم ازتون

ببخشید مثلا من عنوان رو گذاشتم نماد سهم x هفته دوم اول مهر ماه بعدش این پست هم تو گوگل ایندکس شد و صفحه اول گوگل هم نشونش داد

اگه کسی یه ماه دیگه تو گوگل سرچ کنه این صفحه من رو باز نمیکنه چون قدیمی هستش (واسه هفته اول مهر ماه)

همینطور بقیه پست ها رو !

سوالی که دارم کدوم پست ها لزوما صفحه بالاتری توی گوگل قرار میگیرن ؟

میشه کاری کرد که پست های جدید که به سهم x میزنم بالاتر از پست های با تاریخ قدیمیتر باشن ؟

مثلا الان بعضی سایت ها هستند که یک سهم رو چند سال پیش بررسی کردن و اون اطلاعات کاملا سوحته هستش و کاربردی نداره ولی صفحه اول گوگل هستن !

پیشنهاد شما واسه این مشکل چیه ؟ عنوان ها رو چطور انتخاب کنیم هم واسه کاربر جذابیت داشته باشه برای رفتن بهشون و هم تکراری نشن به دلیل ازدیاد پست ها

تشکر فراوان

خب ببینین این اتفّاق تویه سایت های دانلود هم میفته (مربوط به ورژن) به همین دلیل شما باید یا با تگ کار کنین (برچسب ها) که مثلاً تمام پست ها در تمامی ماه ها و هفته های فلان شرکت با برچسب "فلان شرکت" برچسب گذاری بشن یا اینکه یه پست رو مرتباً آپدیت کنین و Change Frequencyش رو مثلاً بذارین روی Weekly و به صورت آپدیت به آپدیت هر هفته پست هاتون رو آپدیت کنین که البتّه کار جالبی نیست

من پیشنهادم همون استفاده از تگ ها و ایندکس کردن اون هاست ، در اون صورت خود گوگل تشخیص میده که وقتی شما دارین هفته اوّل ، هفته دوم ، هفته سوم ، و مثلاً جستجو شد برای هفته ، اوّل تگش رو بیاره بعد پست ها رو نشون بده

اینجوری اگر یه نفر خواست به تحلیل های قبلی شما هم دسترسی داشته باشه و بخواد سایت شما رو آنالیز کنه به پست های قبلی هم دسترسی داره.

______________

همچنین میشه یه زمینه دلخواه تعبیه کرد (این حرفه ای تر هست ، پیشنهاد اصلی من اینه)

ببینید بذارین مرحله به مرحله توضیح بدم که گیج نشین:

1: ابتدا برای هر شرکت یه برچسب ( تگ ) در نظر بگیرید

2: بذارید تا تگ های شما هم ایندکس بشن

3: یه تاکسونومی انتخاب کنید (راه حرفه ای ترش این هست که یه تاکسونومی خودتون بسازین ولی میشه از برچسب ها یا دسته بندی ها هم استفاده کرد)

4: حالا گوگل صفحه تگ شما رو ایندکس میکنه ، بازدید کننده جستجو میکنه "فلان شرکت" ، تمامی پست های شما + تگ فلان شرکت از سایت شما بالا میاد و چون که بازدید کننده یه واژه کلّی رو جستجو میکنه معمولاً تگ سایت شما زودتر بالا میاد (اگرم نیومد مشکلی نیست)

5: حالا به هر دلیلی که بازدید کننده اومده بود توی یه پست قدیمی تر (ِیا خودش خواسته بود یا بالاتر توی گوگل نمایش داده شده بود) به وسیله اون تاکسونومی که توی مورد 3 گفتم ایجادش کنین یا از برچسب ها یا از دسته بندی ها استفاده کنین اوّل اوّل پست یه باکس هشدار درست میکنین که این پست نسخه آپدیت ترش هست و لطفاً به نسخه آپدیت تر برین (اینکه گفتم از تاکسونومی استفاده کنین به این دلیل هست که نیاز نباشه پست های قبلی رو ویرایش کنین ، خودکار اون باکس هشدار قرمز ظاهر بشه)

البتّه یکم مشکل هست ولی خب فکر کنم جزو حرفه ای ترین راه ها باشه (البتّه این راهی هست که به ذهن من میرسه)

___________

در کل میشه گفت شما توانایی حذف یه پست قدیمی تر رو ندارین ، ویرایشش هم برای هر بار و پاک کردن متون قبلی کار سخت و غیرعقلانی هست ، چون در نهایت زحمات شما رو به هدر میده

امّا راهی که گفتم یه کاسونومی ایجاد کنید برای توسعه چند سال آینده وبسایتتون کافی هست ، فرضش رو بکنین در آینده بخواین اینکار ها رو به وسیله یه نمودار انجام بدین ، اونوقت هست که نیاز دارین تمام پست های مربوط به یه شرکتتون به هم لینک بشه (با اینکار میتونین به صورت خودکار هم مقادیر رو بگیرین و...)

یعنی منظورم هست اگر یه سایت حرفه ای برای اینکار میخواین با وردپرس به راحتی قابل انجام هست (من تجربه ایجاد یه همچین سایتی رو داشتم البتّه با موضوع دیگه ای) ولی خب اشتباهای بقیّه دوستان رو نکنین ، مثلاً تمامی مقادیرتون رو توی زمینه های دلخواه بنویسین نه توی متن نوشته ، تا بعداً بتونین با یه کد خیلی ساده ازشون نمودار بگیرین ، خلاصه ماهانه ، خلاصه فعّالیّت سالانه یا فعّالیّت کلّ عمر یه شرکت رو داشته باشین.

البتّه اگر یه سایت ساده و مبتدیانه هم میخواین و با برنامه نویسی هم آشنا نیستین همون پیشنهاد اوّلم رو انجام بدین کافیه ، چون بقیّه اش یکم دردسر داره.

موفّق باشید.

1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

ارسال شده در (ویرایش شده)

خب ببینین این اتفّاق تویه سایت های دانلود هم میفته (مربوط به ورژن) به همین دلیل شما باید یا با تگ کار کنین (برچسب ها) که مثلاً تمام پست ها در تمامی ماه ها و هفته های فلان شرکت با برچسب "فلان شرکت" برچسب گذاری بشن یا اینکه یه پست رو مرتباً آپدیت کنین و Change Frequencyش رو مثلاً بذارین روی Weekly و به صورت آپدیت به آپدیت هر هفته پست هاتون رو آپدیت کنین که البتّه کار جالبی نیست

من پیشنهادم همون استفاده از تگ ها و ایندکس کردن اون هاست ، در اون صورت خود گوگل تشخیص میده که وقتی شما دارین هفته اوّل ، هفته دوم ، هفته سوم ، و مثلاً جستجو شد برای هفته ، اوّل تگش رو بیاره بعد پست ها رو نشون بده

اینجوری اگر یه نفر خواست به تحلیل های قبلی شما هم دسترسی داشته باشه و بخواد سایت شما رو آنالیز کنه به پست های قبلی هم دسترسی داره.

______________

همچنین میشه یه زمینه دلخواه تعبیه کرد (این حرفه ای تر هست ، پیشنهاد اصلی من اینه)

ببینید بذارین مرحله به مرحله توضیح بدم که گیج نشین:

1: ابتدا برای هر شرکت یه برچسب ( تگ ) در نظر بگیرید

2: بذارید تا تگ های شما هم ایندکس بشن

3: یه تاکسونومی انتخاب کنید (راه حرفه ای ترش این هست که یه تاکسونومی خودتون بسازین ولی میشه از برچسب ها یا دسته بندی ها هم استفاده کرد)

4: حالا گوگل صفحه تگ شما رو ایندکس میکنه ، بازدید کننده جستجو میکنه "فلان شرکت" ، تمامی پست های شما + تگ فلان شرکت از سایت شما بالا میاد و چون که بازدید کننده یه واژه کلّی رو جستجو میکنه معمولاً تگ سایت شما زودتر بالا میاد (اگرم نیومد مشکلی نیست)

5: حالا به هر دلیلی که بازدید کننده اومده بود توی یه پست قدیمی تر (ِیا خودش خواسته بود یا بالاتر توی گوگل نمایش داده شده بود) به وسیله اون تاکسونومی که توی مورد 3 گفتم ایجادش کنین یا از برچسب ها یا از دسته بندی ها استفاده کنین اوّل اوّل پست یه باکس هشدار درست میکنین که این پست نسخه آپدیت ترش هست و لطفاً به نسخه آپدیت تر برین (اینکه گفتم از تاکسونومی استفاده کنین به این دلیل هست که نیاز نباشه پست های قبلی رو ویرایش کنین ، خودکار اون باکس هشدار قرمز ظاهر بشه)

البتّه یکم مشکل هست ولی خب فکر کنم جزو حرفه ای ترین راه ها باشه (البتّه این راهی هست که به ذهن من میرسه)

___________

در کل میشه گفت شما توانایی حذف یه پست قدیمی تر رو ندارین ، ویرایشش هم برای هر بار و پاک کردن متون قبلی کار سخت و غیرعقلانی هست ، چون در نهایت زحمات شما رو به هدر میده

امّا راهی که گفتم یه کاسونومی ایجاد کنید برای توسعه چند سال آینده وبسایتتون کافی هست ، فرضش رو بکنین در آینده بخواین اینکار ها رو به وسیله یه نمودار انجام بدین ، اونوقت هست که نیاز دارین تمام پست های مربوط به یه شرکتتون به هم لینک بشه (با اینکار میتونین به صورت خودکار هم مقادیر رو بگیرین و...)

یعنی منظورم هست اگر یه سایت حرفه ای برای اینکار میخواین با وردپرس به راحتی قابل انجام هست (من تجربه ایجاد یه همچین سایتی رو داشتم البتّه با موضوع دیگه ای) ولی خب اشتباهای بقیّه دوستان رو نکنین ، مثلاً تمامی مقادیرتون رو توی زمینه های دلخواه بنویسین نه توی متن نوشته ، تا بعداً بتونین با یه کد خیلی ساده ازشون نمودار بگیرین ، خلاصه ماهانه ، خلاصه فعّالیّت سالانه یا فعّالیّت کلّ عمر یه شرکت رو داشته باشین.

البتّه اگر یه سایت ساده و مبتدیانه هم میخواین و با برنامه نویسی هم آشنا نیستین همون پیشنهاد اوّلم رو انجام بدین کافیه ، چون بقیّه اش یکم دردسر داره.

موفّق باشید.

دستتون درد نکنه آقای زینلی از وقتی که گذاشتید بسیار عالی و کامل بود

این قسمت تکسنومی به نظرم یه راه خیلی خوب و همیشگی باشه

شرمنده من خیلی به کد نویسی مهارت ندارم ، امکان انجام این کار رو با قبول هزینه و تعرفه مورد نظرتون دارید ؟

ویرایش شده در توسط کیانا
0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

دستتون درد نکنه آقای زینلی از وقتی که گذاشتید بسیار عالی و کامل بود

این قسمت تکسنومی به نظرم یه راه خیلی خوب و همیشگی باشه

شرمنده من خیلی به کد نویسی مهارت ندارم ، امکان انجام این کار رو با قبول هزینه و تعرفه مورد نظرتون دارید ؟

ما همیشه در مرحله اوّل علاقه داریم که با راهنمایی دوستانمون در انجمن به اون ها این امکان رو بدیم که خودشون اینکار رو بکنن.

ولی اگر به هر دلیلی نتونستن یا نخواستن اینکار رو به شخصه انجام بدن ، بله، میتونن به هر شخصی که دوست دارن پیام خصوصی بزنند یا توی بخش خرید مطرح کنند تا پیشنهاد دوستان رو بشنون.

موفّق باشید.

1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری