رفتن به مطلب

الیمپوس دوربین air a01 را به همراه اپلیکیشن مخصوص معرفی کرد


پست های پیشنهاد شده

الیمپوس دوربین air a01 را به همراه اپلیکیشن مخصوص معرفی کرد

28f081786a455c137339420cc59018d0_XL.jpg

دوربین AIR A01 الیمپوس

کمپانی الیمپوس دوربین جدیدی را به شکل یک لنز معرفی کرده که از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسل، شاتر بی صدا و اپلیکیشن برای استفاده در گوشی‌های هوشمند بهره می‌برد. با بهره‌گیری از این اپلیکیشن می‌توان به این دوربین را می‌توان از طریق گوشی هوشمند و تبلت نیز کنترل کرد.

الیمپوس دوربین جدیدی را با عنوان AIR A1 معرفی کرده که با استفاده از اپلیکیشن توسعه یافته برای آن می‌توان این دوربین را از طریق گوشی هوشمند و تبلت کنترل کرد. الیمپوس AIR A01 را صورت همزمان برای بازار آمریکا و کاناد ارائه خواهد کرد.

این دوربین کیفیتی شبیه به دوربین‌های DSLR دارد. از جمله‌ی قابلیت‌های این دوربین می‌توان به وای‌فای داخلی، بلوتوث، تصویربرداری متوالی با سرعت ۱۰ فریم بر ثانیه، شارژ از طریق USB و ثبت ویدیو با رزولوشن فول اچ‌دی اشاره کرد. این دوربین به‌همراه حساب کاربری Amazon Cloud Drive نیز عرضه می‌شود که با استفاده از آن کاربران قادر خواهند بود تا تصاویر و ویدیو‌های خود را در این سرویس ابری ذخیره کنند. دوربین میکرو چهار سوم الیمپوس از نزهای دیجیتال M.ZUIKO بهره می‌برد. همچنین باید به پردازنده‌ی تصاویر TruePic VII نیز اشاره کرد که خروجی آن در زمان ثبت تصاویر در محیط‌های کم‌نور بسیار جالب توجه است.

Olympus_Int.jpg

روی این دوربین می‌توان تمام لنز‌های حرفه‌ای را مورد استفاده قرار داد، بطوریکه انواع لنزهای واید و زوم را می‌توان روی آن بکار گرفت. با توجه به اینکه اپلیکیشنی نیز برای ایی دوربین توسعه یافته، از این‌رو می‌توان به راحتی تصاویر و ویدیوهای ثبت شده را ایمیل کرد، به اشتراک گذاشت یا روی سرویس‌های ابری ارسال کرد.

الیمپوس همچنین کیت توسعه‌ی نرم‌افزاری Air A0 را نیز در اختیار کاربران قرار داده تا به توسعه‌ی اپلیکیشن کمک کنند. علاقمندان می‌توانند این دوربین با پرداخت 299.99 دلار خریداری کنند. همچنین لنز 14-42 میلی‌متری برای استفاده به همراه این دوربین نیز با پرداخت 499.99 دلار در دسترس کاربران است.

لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...