رفتن به مطلب

نیکلاس روملت، خالق پرتره‌هایی حماسی


پست های پیشنهاد شده

نیکلاس روملت، خالق پرتره‌هایی حماسی

Untitled-01-759x500.jpg

نیکلاس روملت، خالق پرتره‌هایی حماسی

عکاسی از جمله رشته‌های هنری پر طرفدار است. در واقع این روزها به لطف تکنولوژی، هر کدام از ما به یک عکاس تبدیل شده‌ایم. اما دنیای عکاسان حرفه‌ای، لطف و صفای دیگری دارد. آنها دنیا را از زاویه‌ای دیگر نگریسته و مفاهیم را جامه‌ای نو می‌پوشانند. در ادامه به قلمرو یکی از آنها سفر خواهیم کرد.
نیکلاس روملت (Nicholas Roemmelt)، عکاسی خوش ذوق و خستگی ناپذیر از کشور اتریش است که عمدتاً مناظر و چشم اندازهای حیات وحش را به تصویر می‌کشد. او اغلب کوله پشتی و دوربین خود را برداشته و در جستجوی سوژه‌های خاص، به اعماق طبیعت و سرزمین‌های بکر و رام نشده سفر می‌کند.
Nicholas-Roemmelt-16.jpgNicholas-Roemmelt-18.jpgNicholas-Roemmelt-19.jpgNicholas-Roemmelt-17.jpg

icon1.png

Nicholas-Roemmelt-17.jpgNicholas-Roemmelt-20.jpg

اگرچه این عکاس 40 ساله بیشتر مواقع، چشم اندازی گسترده از محیط پیرامون خود را در قالب تصاویری به یادماندنی جادوانه کرده، اما گاهی نیز، خود به درون قاب تصویر پا گذاشته و خالق پرتره‌های حماسی بی‌نظیری می‌شود. ماحصل این ابتکار، خلق تصاویری جالب از عکاس با پس زمینه‌ای از آسمان ستاره باران یا مناظر بکر و زیبا است که حسی متفاوت و خاص را به بیننده انتقال می‌دهند.
Nicholas-Roemmelt-1.jpg

تصاویری زیبا که بد نیست شما هم همراه ما به تماشای آنها نشسته و از آن لذت ببرید. تصاویری که بی‌شک بعد از تماشای آنها، تا مدت‌ها ذهن‌تان را به خود مشغول خواهند کرد.

لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...