رفتن به مطلب

سیر تحولی سئو از 2006 تا 2016


maral

پست های پیشنهاد شده

سیر تحولی سئو از 2006 تا 2016سئو که مبنای کاری خود را از الگوریتم های گوگل گذاشته است به طور مداوم در حال تغییر و به روز رسانی می باشد. آپدیت هایی که در الگوریتم های مختلف گوگل انجام می گردد در جهت رضایتمندی هرچه بیشتر کاربران در نمایش بهترین لینک طراحی سایت ها می باشد. شاید دانستن اینکه المان های سئو چه روند و گرایشی را داشته اند بتواند در جهت گیری سئو کمک کننده باشد. اصول سئو در ده سال گذشته چه مسیری را طی نموده است ؟ چه الگوریتم های جدیدی ایجاد گردیده است و اهمیت کدام یک از الگوریتم ها بیشتر شده است. در ادامه به تحلیلی در خصوص الگوریتم های سئو از سال 2006 تا 2016 خواهیم پرداخت سئو در سال 2006

اگر بخواهیم المان های سئو را در سال 2006 بیان نماییم می توانیم لیستی از لینک سازی ، محتوا، کلمه کلیدی ، ایندکس گذاری و رنکینگ را بیان نماییم که به واسط آنها طراحی وب سایت شما به واسط کلمه کلیدی خاص در رنکینگ قرار می گیرد. متریک های درونی سئو که به واسط استفاده کلمات کلیدی از آنها می باشد می تواند در کنار اعتباربخشی که به واسط لینک سازی خارجی ایجاد می گردد در رنکینگ و سئو سایت شما موثر باشد سئو در سال 2016

اگر بخواهیم المان های سئو را در سال 2016 تحلیل نماییم به لیستی از متریک های مختلف روبه رو خواهیم شد که از اثرگذاری متعددی در سئو وب سایت روبه رو می باشند. اگر بخواهیم لیستی از فاکتورهای اثرگذار سئو در بیان می نماییم با لیست گسترده تری نسبت به سال 2006 روبه رو می شود و نیز همچنین متریک های بیان شده در سال 2006 در تاثیرگذاری متفاوتی در سال 2016 بیان می گردند. سرعت سایت ، ایندکس گذاری ، محتوا ، شبکه های اجتماعی ، لینک ، طراحی قالب و برنامه نویسی ، کلمه کلیدی، دسترس پذیری ، انتشار خبر ، موبایل فرندلی ، رنکینگ ، اعتبار را می توان بیان نمود. کاربر پسند بودن سایت و عملکرید که کاربر در طراحی سایت شما دارد المانی است که در روند الگوریتم های گوگل مشاهده می نمایید. آیتمی که در ده سال قبل به لحاظ مشکلاتی که در آنالیز و تحلیل کاربران روبه رو بود در نظر گرفته نمی شد. موبایل فرندلی بودن نیز موردی دیگری است که در در الگوریتم های جدید سئو مورد توجه قرار می گیرد.

لینک به ارسال

الگوریتم جدید گوگل به لینک های غیر طبیعی گیر میده

مخصوصا لینک هایی با پیج رنک های بالا و غیر مرتبط با موضوع سایت مثل قرار دادن لینک سایتتون تو یه پشتیبانی وردپرس با رنک 6 و غیر مرتبط با موضوع سایتتون :)

ویرایش شده توسط p47ri0t
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...