رفتن به مطلب

مشکل با تغییر قالب


پست های پیشنهاد شده

سلام

من یک مشکل با تغییر قالب فعلی سایت دارم.

هر قالبی را که به عنوان قالب جدید انتخاب می‌کنم، با پیغام Fatal error مواجه می‌شم.


Warning: require_once(/home/****/public_html/wp-content/themes/MyNewTheme/lib/Themater.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/****/public_html/wp-content/themes/MyNewTheme/functions.php on line 107

Fatal error: require_once(): Failed opening required '/home/****/public_html/wp-content/themes/MyNewTheme/lib/Themater.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/****/public_html/wp-content/themes/MyNewTheme/functions.php on line 107

این در حالی هست که در داخل پوشه MyNewTheme من اصلاً پوشه‌ای به نام lib وجود نداره که خطا داره به اون پوشه و فایل‌های داخلش اشاره می‌کنه و پوشه lib ، مربوط به پوسته قدیمی هست.

همچنین داخل خطا، داره به خط 107 فایل فانکشن اشاره می‌کنه. در صورتی که فایل فانکشن من 105 خط داره. (حواسم به اسپیس‌ها و اینترهای اضافی آخر فایل فانکشن بوده).

در ضمن عبارت Themater را که خطا داره اون به فایل php با این نام اشاره می‌کنه، در داخل دیتابیس جستجو کردم، یکی چندتا رکورد با این عبارت توی جدول option پیدا شد که به نظر می‌رسه مربوط به ویجت‌های قالب قدیمی باشه.

من حتی فایل‌های پوسته قالب قبلی را از داخل هاست پاک کردم ولی همچنان پیغام خطا نمایش داده میشه.

هر دفعه که قالب جدید را فعال می‌کنم این اتفاق میوفته، و مجبور هستم از داخل هاست، نام پوسته جدید را تغییر بدهم و بعد، مجدداً همان پوسته قدیمی را فعال کنم.

این خطا، حتی با فعال‌سازی قالب‌های پیش فرض وردپرس یعنی 2016 و 2015 هم رخ می‌ده.

اگر ممکنه، من را راهنمایی کنید.

با تشکر

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...