رفتن به مطلب

برای طراحی سایت حرفه ای چه نکته هایی را باید رعایت کنید؟


پست های پیشنهاد شده

برای اینکه طراحی سایت کسب و کار شما در نظر کاربران حرفه ای باشد، شما بایست نکته هایی را رعایت کنید، مراعات کردن این نکته ها می تواند طراحی سایت شما را حرفه ای و هر بازدیدکننده ای را مجذوب سایت شما کند. از نکته هایی که در طراحی سایت حرفه ای توجه به آنها پراهمیت است می توان به قالب سایت، ساختار ظاهری سایت، محتوا و مطالب داخلی سایت، مولفه های خارجی سایت اشاره کرد، این موردها طراحی سایت حرفه ای را برای کسب و کار شما فراهم می آورند. اما سوال مهم این است که چگونه به آنها برسیم؟ در این نوشته سعی می کنیم راهکارهایی عملی برای رسیدن به این موردها را به طور مختصر شرح دهیم. با ما همراه باشید. 
اول: طراحی خود را در پس زمینه ای خاکستری شروع کنید
برای شروع طراحی سایت پس زمینه قسمت های گوناگون سایت تان را به رنگ خاکستری در بیاورید و در این محیط طراحی نمایید.همه عکس ها و تصویرهایی را که می خواهید در سایت تان بگذارید را ابتدا در این پس زمینه قرار بدهید. بعد از اینکه همه قسمت های سایت را معین کردید و ساختار ظاهری سایت را مرتب کردید می توانید رنگ های دلخواه تان را مطابق با طرح و علاقه تان به سایت اضافه کنید. 
دوم: با طراحی سایت ریسپانسیو شروع کنید
طراحی سایت ریسپانسیو یا طراحی سایت موبایل فرندلی این توانایی را دارد که طراحی سایت تان را با سایر مرورگرها و دستگاه ها نظیر موبایل و تبلت مطابقت بدهد و طراحی سایت کسب و کار شما را با آنها سازگار کند. 
سوم: هدایت صحیح کاربران با بخش بندی های مناسب
 وقتی کاربری وارد سایت شما می شود دوست دارد هر چه سریعتر به خواسته اش برسد و در سایت دچار سردرگمی نشود و بخش موردنظرش را پیدا و نیازش را مرتفع نماید. اگر ذره ای احساس کند سایت شما او را به جای موردنظرش هدایت نمی کند از آنجا خارج خواهد شد. پس برای اینکه کاربر در سایت شما ماندگار شود و دچار سردرگمی نیز نشود، منوها و زیرمنوهای طراحی سایت تان را به صورت دقیق و حساب شده ای بچینید و صفحه های مهم و پرکاربرتان را در آنجا مشخص کنید. تجزیه و تحلیل رفتار کاربران و خواسته های آنها یکی از پارامترهای مهم در بهینه سازی سایت می باشد

 

که توجه به آن می تواند بر ترافیک و رتبه بندی سایت شما تاثیر خوبی بگذارد. 
چهارم: کدنویسی مرتب و دقیق
 کدنویسی های دراز که با اضافه کردن تعداد زیادی فایل جاوا و css توام است مدت زمان بارگذاری را بالا می برد باعث ناراحتی کاربران می شود. بنابراین تا می توانید از افکت های غیر ضروری که احتیاج به بارگذاری زیاد دارند استفاده نکنید. 
پنجم: به طور منظم تولید محتوا کنید
 برای طراحی سایت کسب و کارتان برنامه تولید محتوای منظمی داشته باشید مطالب تان را در زمان های مشخص و به صورت مداوم و بدون قطعی تولید کنید و در سایت بگذارید این کار اعتبار سایت شما را بالا می برد و در ضمن بر سئو و بهینه سازی سایت تان نیز تاثیر مثبتی می گذارد.
با رعایت این راهکارهای عملی می توانید طراحی سایت حرفه ای را برای کاربران فراهم  کنید به صورتی که هم خودتان در آن به سود و بهره برسید و هم مشتری ها و استفاده کنندگان از وب سایت تان در آن راحت باشند.

 
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...