رفتن به مطلب

عدم ذخیره فایل httacces


پست های پیشنهاد شده

با سلام

من یک فروشگاه وردپرسی دارم.مشکلی که جدیدا پیدا کردم این هست که فایل httacces پرمیشن 444 داره وقتی تغییرش می دم و اطلاعات داخلشو تغییر می دم و سیو می کنم دوباره به حالت قبل بر میگرده یعنی اطلاعات داخل فایل به حالت اولیه بر می گرده و اتوماتیک پرمیشنم دوباره میشه 444

اینو هم بگم .افزونه جدیدی نصب نکردم در 6ماه اخیر.البته چندتا افزونه نصب کردم که پاکشون کردم که شامل w3 total cash . optimize ,wp smush  ,back up ,بودند.

مشکل دیگه ای هم که دارم و نمی دونم مرتبطه یا نه اینکه هر روز ایمیلی حاوی متن زیر می اید و همچنین وردپرس دیگر برای من بابت ثبت نام اعضای جدیدو خرید ایمیلی ارسال نمی کند

Warning: 400 emails have just been sent by kadocard

ممنون میشم راهنمایی بفرماید.سرورم سرور مجازی اختصاصی لینوکس هست

لینک به ارسال

برای مورد اول باید ببینید افزونه امنیتی خاصی دارید؟ از کجا این فایل رو تغییر میدید ؟ کنترل پنل دایرکت ادمین یا سی پنل دارید؟ از طریق کنترل پنل سرور  (نه اف تی پی) اول پرمیشن فایل رو بکنید 755 . بعد تغییراتتون رو اعمال کنید و دوباره پرمیشن رو به حالت قبلی برگردونید .

برای مشکل دوم هم دارن از سرورتون سوء استفاده میکنن . ممکنه هک شده باشید و هکر از طریق سرور شما داره ایمیل ارسال میکنه . حتما سرور رو بررسی کنید و یا این مورد رو به مدیر سرور اطلاع بدید تا اقدامات لازم انجام بشه . برای همینه که ایمیل ها ارسال نمیشه و یا اگر ارسال بشه به پوشه اسپم میره .

لینک به ارسال

در مورد فایل htaccess باید اول پرمیشن 644 کنید، بعد ویرایش و ذخیره کنید و بعد دوباره خودتان 444 کنید.

نکته دیگر اینکه شما وقتی پیام ارسال 400 ایمیل را دریافت می کنید یعنی هاست شما روزانه به 400 ایمیل محدود شده و این تعداد ارسال شده و ایمیل دیگری در آن روز ارسال نمی شود! پس اعضای جدید شما ایمیل دریافت نمی کنند و ایمیلشون میره تو صف ارسال و ممکنه چند روز بعد براشون ارسال بشه!

اما اینکه این 400 ایمیل ارسالی چی هست خیلی مهمه! حتما هک شدید و هکر اسکریپت ارسال ایمیل روی هاست شما فعال کرده که اقدام به ارسال اسپم می کند! 

بد نیست این مطلب افزایش امنیت وردپرس را مطالعه کنید.

لینک به ارسال

با تشکر

همین کارو کردم.اول پرمیشنو بردم 644 بعد تغییر دادم محتویاتشو و بعد ذخیره کردم و پرمیشنو کردم 444 ولی باز به محض تغییر محتویات همان چند خط سابق شد.

و برای غیر فعال کردن اسکریپت ارسال ایمیل چه کاری باید بکنم؟؟ممنون

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...