a_mogheimi

راهنمایی در مورد افزونه تیکت

1 پست در این موضوع قرار دارد

سلام. از دوستانی که از افزونه های تکتینگ استفاده کردن خواهش میکنم اگه افزونه ای رو میشناسن که هوک های مناسبی برای اعمال پرمیسشن برای دسترسی به تیکتهای ارسالی داره  معرفی کنن.

در نظر دارم سیستمی رو پیاده سازی کنم که هر کاربر با توجه به افزونه هایی که خریداری کرده فقط به تیکت ها و پرسش و پاسخ های عمومی اون افزونه دسترسی داشته باشه و همینطور قابلیت ارسال تیکیت براش فعال باشه .

فقط از دوستان آشنابه افزونه های تکتینگ  تقاضای معرفی افزونه مناسب رو دارم و مراحل پیاده سازیش رو خودم انجام میدم.

باتشکر

0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری

  • مطالب مشابه

    • توسط mehrabi
      با سلام
      یه افزونه پشتیبانی میخوام شبیه support-ticket که بشه تعداد نامحدود فرم ایجاد کرد و هر کدوم رو توی یه صفحه یا یه پست قرار داد. چه همین افزونه رو ویرایش کنید چه طراحی جدید. فقط لطفا هزینه رو بالا نگید.
      فقط:
      1. کاربران عضو بشن و تیکت های هر کابر داخل نام کاربری خودش نشون داده بشه، یعنی اول اینکه عضویت داشته باشه دوم اینکه به جای لیست تیکت ها لیست کاربران رو نشون بده.
      2. قابلیت افزودن انواع فیلد از جمله فیلد آپلود رو داشته باشه و نوع فایل رو هم بشه تعیین کرد. (فیلد آپلود رو افزونه support-ticket نداره.)
      3. بشه دسته برای تیکت ها ایجاد کرد که کاربر هنگام ارسال تیکت، دسته مورد نظر خودش رو انتخاب کنه.
      4. درجه بندی داشته باشه مثلا فوری، خیلی فوری، متوسط، (تعداد درجات و نوشته اش قابل تعریف توسط مدیر باشه.)
      یه جوری هم به مدیر اطلاع داده بشه که فلان کاربر تیکت جدید ارسال کرده یا به تیکت پاسخ داده، مثلا رنگش قرمز بشه، یه یه کادر کوچیک جلو اسمش نمایش داده بشه که توش نوشته باشه مثلا تیکت جدید. همچنین کاربرانی که تیکت جدید ارسال می کنند، اسمشون بیاد اول لیست، که نخوام همه لیست رو بگردم.
      اگه بشه ارسال ایمیل هم داشته باشه بشه بد نیست. (از طریق smtp خیلی بهتره) هم برای اطلاع به کاربر و هم برای اطلاع مدیر. البته هر دو قابل تنظیم باشه. (هم تنظیم اینکه آیا ارسال بشه یا نه و هم تنظیم متن ایمیل)
      تشکر از همه
    • توسط mehrabi
      با سلام و خسته نباشید.
      راهی برای اتصال وردپرس به اسکریپت پشتیبانی کایاکو وجود داره؟ که کاربر تو هر سیستمی ثبت نام کرد توی دیگری هم ثبت بشه.
      برای این کار افزونه ای هست؟ کدی چیزی باید نوشته بشه؟
      یه چیزایی در مورد فایل config.php و اینا شنیدم. مطالب مربوط به اتصال دووردپرس به یکدیگر رو هم توی انجمن خوندم. چیزی دستگیرم نشد.
      لطفا راهنمایی بفرمایید. یا منبع معرفی کنید...
      تشکر
    • توسط mehrabi
      با سلام
      اول اینکه سرچ زدم چیزی که می خواستم پیدا نکردم
      دنبال یه افزونه پشتیبانی درست و درمون می گردم. رایگان باشه بهتره،
      برای پشتیبانی آنلاین نمی خوام.
      قابلیت های زیر رو داشته باشه:
      1. کاربر ثبت نام کنه و بتونه تیکت های خودش رو ببینه.
      2. قابلیت اضافه کردن فیلد داشته باشه.
      3. اگه بشه قسمت مدیریتش هم لیست افراد رو نشون بده نه لیست تیکت ها رو. (البته این زیاد مهم نیست)
      افزونه support ticket افزونه خوبیه قابلیت افزودن فیلد رو داره، ولی مخصوص کاربران نیست. همچنین فیلد آپلود فایل رو هم نداره.
      افزونه همیار تیکت هم کد می ده، من می خوام کاربر وارد بشه و تیکت های خودش رو ببینه.
      کسی می تونه افزونه support ticket رو ویرایش کنه و چیزی که می خوام در بیاره؟
    • توسط ialireza
      با سلام
      پس از بررسی هایی که در رابطه با کمبود پلاگین های فارسی در برخی از زمینه ها انجام شد ، به چند پلاگین رسیدیم که یکی از آن ها پلاگین تیکتینگ بود .
      اکثر پلاگین های تیکت یا پولی بودند و یا امکانات کافی را نداشتند پس بر آن شدیم تا پلاگینی قدرتمند در رابطه با تیکتینگ بنویسیم و آن را به صورت رایگان منتشر کنیم.
      برخی از ویژگی های این افزونه :
      کاملا ای جکس
      استفاده از تاریخ شمسی
      قابلیت سرچ
      ارسال ایمیل به کاربر و مدیر
      بدون نیاز به عضوبت
      قابلیت قرار دادن پسورد برای تیکت ها
      قابلیت بستن تیکت توسط مدیر و کاربر
      ....

      روش نصب :
      ابتدا افزونه را دریافت و نصب کنید. سپس به قسمت افزودن برگه رفته و کد زیر را در صفحه گذاشته و سیو کنید:


      [hamyar_ticket]

      سپس به پیشخوان وردپرس و صفحه تنظیمات پلاگین بروید و آدرس کامل صفحه ی تیکت را در فیلد آدرس وارد نمایید و تنظمیات را ذخیره کنید.
      حال سیستم تیکت شما آماده است.
      نکته:اگر با تداخل لایبری جی کوئری مواجه شدید از مسیرwp-content\plugins\Hamyar_ticketing\scripts محتویات فایل jquery.js را پاک کنید.
      نکته:برای تغییر استایل سیستم از مسیر wp-content\plugins\Hamyar_ticketing\scripts فایل style.css را ادیت کنید.
      نکته:برای استفاده از این سیستم حتما لازم است که از حالت دیفالت پیوند های یکتا استفاده نکنیدو صفحه ساخته شده دارای یک پیوند یکتا جدا باشد.


      دمو آنلاین



      لینک از مخزن وردپرس
      موفق باشید
      - - - - - - - - - -
      1 - پلاگین هنوز در حال توسعه و اضافه شدن امکانات جدید است .
      2 - پلاگین به زودی در مخزن وردپرس ثبت میشود .
      3 - نظرات و پیشنهادات خودتون رو در همین تاپیک برای بهتر شدن پلاگین بیان کنید .