رفتن به مطلب

نیازمند برنامه نویس وردپرس برای ویرایش قالب سایت


پست های پیشنهاد شده

با سلام. قالب سابت بنده نیاز به چند ویرایش دارد و همچنین بهینه کردن کدهای قالب برای بهتر شدن سئو سایت و افطایش سرعت لود سایت

می توانید قالب سایت را مشاهده نمایید  :   NetDoc.ir

 

لطفا شرایط و مبلغ را برای ینده ارسال کنید.

 

ایمیل :  s.mehti64@gmail.com

لینک به ارسال
  • 3 هفته بعد...

میلاد عباسی

طراحی سایت و قالب وردپرس

 

با سلام. مدتی پیش بنده قالب وردپرسی جزوه پلاس را دانلود کردم و شماره تلفن طراح قالب در قسمت ویرایش سایت بود که بنام علی رسالت با نام سایت AliResalat.ir  ثبت شده بود. طی تماسی با ایشان مبلغ 100هزار تومان به حساب ایشان واریز نمودم که قرار بود یک شبه ویرایش قالب را انجام دهند. بنده در زمینه وردپرس هیچ اطلاعاتی نداشتم و اولین بار بود که قرار بود برای ویرایش یک قالب وجهی را پرداخت نمودم. ایشان گفتند که چون طراح همین قالب بودند یک شبه ویرایش را انجام میدهند. متاسفانه بعد 10 روز که بنده را جواب ندادند یا اگر چندباری در تلگرام جواب سربالا دادند. و من هم واقعا قصد شکایت داشتم که قول دادند یک قالب جدید طراحی میکنند و تحویل میدهند.متاسفانه یک قالب که ظاهر اولیه یک قالب بود را تحویل دادند و بعد آن هیچ گونه پاسخی از ایشان برای تکمیل قالب دریافت نکردم. و فقط گفتند که 100 تومن پولی نیست که شما بخواهید شکایت کنید. بنده هم ایشان را واگذار کردم به خدا و در انجمن پرشین تولز و شاپ کیپر درخواستی برای ویرایش قالب دادم  که طی تماس چند نفر از دوستان با بنده و قیمت های مختلف با شرایط مختلف طراحی قالب فوق را از پایه به دست جناب اقای میلاد عباسی سپردم. خدا ایشان را خیر دهد بسیار انسان متعهد ، با اخلاق ،صبور ،خوشبرخورد و حرفه ای هستند و توجه کامل به نوع درخواست و انجام چندین بار ویرایش و تحویل قالب در موعد مقرر از جمله خصوصیات مثبت ایشان می باشد. قالبی را که از ایشان دریافت کردم دقیقا مطابق با درخواست بنده است که قیمت ایشان نیز بسیار مناسب و منصفانه بود.

 

..

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...