رفتن به مطلب

برای اولین بار در دنیای وردپرس ، راه اندازی فروشگاه اینترنتی در کمتر از 10 دقیقه


پست های پیشنهاد شده

پیش نمایش بسته نصبی فروشگاه آماده وردپرس

مشاوره قبل از خرید - 09333999033 - ابراهیمی

خرید

پشتیبانی دائمی + نصب رایــــگان + یک قالب حرفه ای رایگان

مهم نیست که شما یک کاربر حرفه ای وردپرس هستید یا یک کاربر تازه وارد ، چون بعضی از کارها در دنیای وردپرس به سطح وردپرس شما مرتبط نیست و در هر صورت باید انجام شوند و این یعنی اتلاف وقت شما .
مثلاً فرآیند نصب وردپرس برای همه یکسان است . هرچند ممکن است افراد حرفه ای مقداری زودتر اینکار را انجام دهند ، اما در هر صورت یک زمان خاص از آنها نیز تلف خواهد شد .
حالا در نظر بگیرید که علاوه بر نصب وردپرس بخواهید چندین افزونه را نصب کنید ، سپس آنها را فعال کنید و در نهایت آنها را پیکربندی کنید .
مثلاً فرآیند نصب و راه اندازی و پیکربندی یک فروشگاه ساده با وردپرس برای افراد حرفه ای چندین ساعت و برای افراد عادی و تازه کار تا چند روز طول خواهد کشید . ابتدا باید وردپرس دانلود و نصب و سپس پیکربندی شود ، سپس لیستی از افزونه های لازم برای راه اندازی فروشگاه ایجاد شود . بعد تک تک آنها دانلود ، نصب و تنظیماتشان صورت گیرد .

با توجه به این مشکل و کم بودن وقت در دنیای امروز و مخصوصاً دنیای دیجیتال ، یک بسته ی وردپرس را برای شما دوستان ایجاد کردیم تا بتوانید به راحتی و تنها در چند دقیقه و طی تنها ۳ مرحله ، تمام کارهای تکراری را انجام دهید .
با داشتن این بسته نصبی وردپرس که مخصوص راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات مجازی است ، می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و به جای انجام کارهای تکراری ، به سایر کارهای خود بپردازید .
البته شما می توانید بعد از برپاسازی این بسته نصبی می توانید تنها با اعمال چند تنظیم ساده ، این فروشگاه را برای محصولات فیزیکی و ارسالی خود نیز آماده کنید .
این بسته شامل یک پوسته فروشگاهی شکیل ، انعطاف پذیر و قدرتمند بنام مکس به همراه افزونه های لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی می باشد . (لطفاً برای دیدن نتیجه نهایی بسته نصبی ، پیش نمایش بسته نصبی را مشاهده کنید)


بعد از برپاسازی این بسته نصبی ، تنها کاری که شما نیاز دارید که انجام دهید ، غیرفعال کردن افزونه هایی است که به آنها احتیاجی ندارید . مثلاً در این بسته چندین افزونه برای درگاه های پرداخت مختلف مانند درگاه پرداخت بانک ملت ، درگاه پرداخت پارس پال ، درگاه پرداخت پی لاین ، درگاه پرداخت زرین پال و … وجود دارد ، که شما بر اساس نیاز فقط گزینه های دلخواه را تنظیم می کنید (منظور از تنظیم فقط درج API ان درگاه می باشد) و بقیه را غیرفعال می کنید .

با داشتن این بسته نصبی وردپرس تمام وقت لازم برای کارهای زیر را ذخیره می کنید :

دانلود وردپرس + نصب وردپرس + پیکربندی وردپرس
جستجو و تحقیق برای پیدا کردن یک قالب یا پوسته فروشگاهی وردپرس + نصب + پیکربندی آن . در این بسته نصبی وردپرس ، قالب فروشگاهی مکس به صورت توکار وجود دارد ، که تمام تنظیمات آن نیز از قبل انجام شده است .
دانلود افزونه ووکامرس + نصب ووکامرس + پیکربندی ووکامرس برای فروشگاه محصولات مجازی و دانلودی
دانلود و نصب افزونه ووکامرس پارسی
دانلود و نصب افزونه درگاه پرداخت زرین پال ووکامرس
دانلود و نصب افزونه درگاه پرداخت بانک ملت افزونه ووکامرس
دانلود و نصب افزونه درگاه پرداخت زرین پال ووکامرس
دانلود و نصب افزونه درگاه پرداخت فراگیت افزونه ووکامرس
دانلود و نصب افزونه درگاه پرداخت پارس پال افزونه ووکامرس
دانلود و نصب افزونه درگاه پرداخت پی لاین افزونه ووکامرس
دانلود و نصب افزونه فرم تماس ۷
دانلود و نصب افزونه WooCommerce – All in One SEO Pack
دانلود و نصب و پیکربندی افزونه WooCommerce Checkout Manager
دانلود و نصب افزونه نرخ حمل و نقل ووکامرس
دانلود و نصب و پیکربندی افزونه بسته وردپرس پارسی

لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...