رفتن به مطلب

چند سوال عجیب و جدی درباره ی seo و افروزنه yoast


nima1998

پست های پیشنهاد شده

با سلام خدمت همه ی دوستان و استاید محترم 

مشکلی که من دارم تو تنظیمات و باید و نباید های yoast هستش من به تازگی تنظیمات خودم رو به گفته ی http://rokesh.ir/completed-wordpress-seo-tutorial-by-wp-seo-by-yoast-plugin/ این پیج به این تنظیمات مه خودتون میتونین ببینی تغییر داددم البته قصد تبلیغ یا بدی از این لینک ندارم ولی خب چون سایت خودشون جوابی نمیدن و دیدم که به  گفته ی خودشون تنظیماتی که گفتن از نوع حرفه ای ... 

خب تنظیماتی که ان سایت میگه انجام بدین خیلی برام جالبه و تقریبا ایندکس مطالب جدید و سابمیت سایت از 7.8 هزار رسیده به 1 هزار جالب تر اینه که این سایت میگه برچسب ها ویدیو ها و حتی دسته ها رو ایندکس نکنید و تیک نو ایندکس بزنید در حالی که من بعضی از ویدیو های ایندکس شدم از اپارات هم بالاتره !  

هم این موارد رو لطفا راهنمایی کنید که ایا خوب هس و ایا بد و هم اگه میشه نگاهی به قسمت تنظیمات پست که تو اون سایت هس مربوط به عنوان ها و قالب توضیحات داده بکنین ایا به نظر شما با اینکه مطلب قدیمیه ولی هنوز این تنظیمات کاربردیه یا خیر؟

باتشکر فراوان اگر لینک سایتم گذاشتم واسه اینه تنها ساتیه که توضیحات دقیق تری نسبت به بقیه داده و منم نمیتونستم همه شو در اینجا بیان کنم . . . 

لینک به ارسال
  • 1 ماه بعد...

بله دوست عزیز ایندکس شدن دسته ها، برچسب ها،فایل های رسانه ای ،آرشیو ...شاید الان براتون مشکل ایجاد نکنه ولی در آینده سایت رو دچار مشکل جدی میکنه مخصوصا اینکه الگوریتم های موتورهای جستجو دارن هر روز تغییر میکنند و هوشمندتر میشن.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...