رفتن به مطلب

استفاده از یک لینک چندین بار در یک پست


نسیم 12

پست های پیشنهاد شده

سلام

می دونم که استفاده از لینک های زیاد در یک پست نکته مثبت هست حالا سوالم اینه که محدودیتی برای تعدا لینک ها نیست؟؟ و اینکه اگر در یک پست دو باز یگ لینک مشترک گذاشته بشه امتیاز منفی هست یا نه مهم نیست؟؟مثلا گاهی یک نوشته ای در متن به یک تگ لینک میشه بعد همون تگ هم دوباره در لیست تگها هست اینجا دو بار به یک صفحه مشترک اشاره شده

لینک به ارسال

با سلام

تکرار کلمات کلیدی بصورت زیاد 100% تاثیر منفی داره ، برای بهتر به نتیجه رسیدن سعی کنید اون کلمه کلیدی مهم رو بولد کنید یا تگ h2 بدید بعد فقط 1 بار توی هر پست بهش لینک بدید .

اگر هم میخواید خیلی سریع به نتیجه برسید اقدام کنید به ارسال مطالب اختصاصی . مثلاً اگر وبسایت دانلود دارید در باره نرم افزار ها بیاید بیشتر شفاف سازی کنید که چی هست چی کار میکنه در کل مطالب اضافه اختصاصی اضافه کنید که توی هیچ سایتی نیست .

این داستان مطلب اختصاصی واقعاً تاثیر خیلی زیادی داره و به شخصه خودم به نتیجه خوبی رسیدم .

لینک به ارسال

ممنون از جوابتون ولی منظور منو اشتباه متوجه شدین من منظورم لینک به کلمه کلیدی یا تکرار کلمه کلیدی نبود

فرض کنیم من یک پست در مورد فواید آب انار می نویسم داخل پستم یک لینک به مطلب دیگری که "طرز تهیه آب انار " هست می ذارم دوباره چند سطر پایین تر یک لینک دیگه به مطلب دیگه ای که "هزینه گرفتن آب انار چقدر هست" می ذارم و همینطوری چند لینک دیگه هم توی این پستم به مطالب قدیم در ارتباط با موضوع پست میذارم...حالا سوالم اینه که اگر لینک ها تکرار بشوند مثلا لینک "هزینه آب انار چقدر هست" توی اول مطلب باشه توی آخر مطلب هم باز باشه ...این آیا خوب هست یا بد؟؟؟

لینک به ارسال

سلام مجدد

برای این مورد به صورت اصولی بخوایم نگاه کنیم 1 بار تکرار بشه خوبه ، چون گوگل میاد نگاه میکنه متن و میخونه بعد میاد میرسه به لینک اون صفحه رو ثبت میکنه بعد میاد پایین تر باز به همون لینک صفحه بر میخوره باید بره ثبتش کنه و ..

جایی ندیدم که گفته بشه حتماً باید 1 بار این کار انجام بشه ، به صورت شخصی و تجربه کوچکی که دارم بنده نظرم روی 1 بار هستش ...

و گذاشتن چند لینک و اشاره به موضوع های قدیمی خوب هستش و مطلبی که در بالا عرض کردم فقط برای اون مواردی بود که نیاز بود 2 بار یه آدرس صفحه رو لینک کنید که 1 بار انجام بدید بهتره .

امیدوارم خوب منظور رو رسونده باشم

ویرایش شده توسط وردپرس فارسی
لینک به ارسال

درود

دوستان نکات اصلی رو بیان کردن، منم یه نکته (تجربه) رو در این مورد میگم:

به نظرم تعداد لینک‌هایی که در یک نوشته قرار می‌دید باید به گونه‌ای باشه که برای کاربر ایجاد مزاحمت نکنه.

خودمو مثال میزنم، من وقتی یه مقاله رو میخونم که درش تعدادی لینک (به نوشته‌های مرتبط) وجود داره، روی اون‌ها کلیک میکنم و اون‌ها رو هم مطالعه میکنم ولی اگه تعداد این لینک‌ها بیش از حد باشه نه تنها بازشون نمیکنم بلکه احتمالش هست که صفحه رو هم ببندم.

در نتیجه سعی کنید تعداد لینک‌ها در صفحه جوری باشه که کاربر رو دچار کلافگی و سردرگمی نکنه.

لینک به ارسال

ممنون از همگی حالا یک نکته دیگه اگر داخل مطلب لینک هایی به برچسب ها داشته باشیم نظرتون چیه؟؟ وقتی لینکی به برچسب می ذاریم دیگه یک پست باز نمی شه شاید چندین پست با هم لیست بشه که همگی از اون برچسب استفاده کرده اند..و بعد هم از همون برچسب داخل همون مطلب استفاده کنیم

خیلی وقتها شده که من به موضوعی در مطلبم اشاره کردم که در موردش چندین مطلب قبلا گذاشتم برای اینکه لینک تک تک آنها را تو مطلب نذارم از برچسبش استفاده کردم که بصورت دسته بندی شده تر باشه....

لینک به ارسال

مشکلی نیست، لینک دادن به صفحات مرتبط یکی از نکات مثبت سئو محسوب میشه، به شرطی که این لینک‌ها برای کاربر ایجاد مزاحمت نکنه، خودتون رو جای کاربر بذارید و ببینید آیا این لینکی (هایی) که در نوشته وجود داره مفید هست یا نه (برای کاربران)

اگه برای کاربران مفید باشه مطمئنا گوگل هم به شما امتیاز مثبت میده ولی اگه از نظر تعداد یا کیفیت باعث سردرگمی کاربر بشه براتون امتیاز منفی در بر داره.

لینک دادن به برچسب هم اگه به موقع و مناسب باشه میتونه تاثیر مثبت داشته باشه.

در کل بهتره به صورت ترکیبی لینک بدین، یعنی فقط برچسب لینک نکنید، بلکه در نوشته‌های مختلف از روش‌های متفاوتی استفاده کنید (برچسب، مقاله، دسته‌بندی، لینک‌های خارجی مرتبط و...)

موفق باشید

ویرایش شده توسط Farshad
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...