رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

باسلام

ما به وبسایتمون افزونه هایی از جمله افزونه ی امنیتی و... نصب نموده بودیم که امروز وقتی خواستیم به پنل ورود بریم با خطای زیرین مواجه شدیم:

این صفحه دارای تعداد بسیار زیادی تغییر مسیر سرور است.

که با مشاهده ی آن سریعا افزونه های موردنظر مربوطه به این قضیه از جمله: افزونه ی امنیتی که در داخل آن تغییر مسیر صفحه ی ورود بود پاک نمودیم و تقریبا میتوان گفت ، افزونه ای نمانده که پاک نکنیم و همچنین از هاست وبسایت ، بنا به پیشنهاد دوستان فایل wp-login رو نیز پاک کرده و مجددا بارگزاری کرده و نیز پسورد دیتابیس رو عوض کردیم ولی بازهم با انجام موارد شرح داده شده همچنان مشکل پابرجاست ، حال از مسئولین و دوستان گرامی خواهشمندیم اگر راه حلی برای این مشکل داشته باشه ، خواهشا برای ما اعلام نماید تا سریعا مشکلمان را رفع نماییم.

باتشکر از شما...

ویرایش شده توسط IRAN Send
لینک به ارسال

فایل htaccess  رو توی روت سایت بیابید و تغییر نامش دهید به یک نام دلخواه مثلا دات htaccess را تبدیل کنید به ___x_.txt و چک کنید 

لینک به ارسال

سلام. علت مشکلتون رو نمیدونم ام توی فایل منیجر تیک مخفی بودن htaccess رو بردارید تا ببینیدش اگر تیک رو پیدا نکردید با filezilla به  ftp وصل بشید.

لینک به ارسال
در 8 ساعت قبل، imanfakhar گفته است :

فایل htaccess  رو توی روت سایت بیابید و تغییر نامش دهید به یک نام دلخواه مثلا دات htaccess را تبدیل کنید به ___x_.txt و چک کنید 

فایل مربوطه تغییر نام داده و مشکل رفع گردید ، باتشکر از راهنمایی شما...

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...