رفتن به مطلب

افزونه ی نمایش برترین ها براساس پارامترهای مختلف


پست های پیشنهاد شده

سلام،

لینک نمونه ای از آن چه مد نظرم هست: https://soundcloud.com/charts/top

همونطور که در سایت ساوند کلاود می بینید کاربران می تونن با استفاده از دو کادری که در بالای صفحه وجود داره مثلا ژانر مورد نظرشون رو انتخاب کنند و براساس ژانری که انتخاب می کنند ترک های مختلفی نمایان می شه.

یعنی به عبارت بهتر من دنبال پلاگینی می گردم که برای هر ژانر یا هر قسمت براش 50 تا ترک یا مطلب مختلف تعریف کنم و هر بار که کاربر قسمت خاصی رو انتخاب کرد مطالب مخصوص به آن قسمت برایش نمایان شود.

آیا همچین پلاگینی برای وردپرس تاکنون ساخته شده است؟

اگر تا به حال همچین پلاگینی ساخته نشده است لطفا دوستانی که می تونند پلاگینی مشابه آنچه گفته شد رو با کیفیت خوب و سازگار با پوسته ی سایت من بسازند، مبلغ مدنظرشون + نمونه کارهاشون رو پ.خ کنند.

مطمئن نیستم تاپیک درستی رو انتخاب کرده باشم...

با تشکر

لینک به ارسال

شما می تونید یک متا برای پست هاتون تعریف کنید که ژانرهای مختلف رو توش داشته باشید و با چک باکس ژانر مورد نظر رو انتخاب کنید. همچنین میتونید آیتم های بیشتری به اون اضافه کنید. مثل دوبله فارسی، زیر نویس فارسی و ...

بعد میشه اسکریپتش رو نوشت که جستجوهاتون رو بر اساس انتخاب های دلخواه کرد. میتونید از پلاگین هم استفاده کنید. پلاگین های زیادی برای فیلتر کردن جستجوها بر اساس custom field هست +

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...