رفتن به مطلب

رفع خطای نشست باطله وردپرس


پست های پیشنهاد شده

بدون شک بسیاری از کاربرانی که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس وب سایت خود را پیاده سازی کرده اند با پیام “نشست باطله” مواجه شده اند، این خطا به حدی آزاردهنده است که حتی شما را از راه اندازی وب سایتتان با وردپرس نا امید می کند. پس اگر تمایل به خلاصی از این مشکل را دارید با سلیور تم همراه باشید.

wordpress-code-image

نشست باطله خطای است که مدیر با هر بار ورود به پیشخوان وردپرس خود بعد از ۳۰ ثانیه یا ۱ دقیقه به صورت خودکار از مدیریت خارج/اخراج می شود بخصوص این خطا زمانی رخ می دهد که مدیر سعی در نوشتن مطلب جدید یا ویرایش مطالب را دارد. هیچگاه دقیق مشخص نشده که مشکل از کجاست و به چه دلیل این خطا روی می دهد. در این نوشته سعی کرده ایم کسانی که با این مشکل مواجه هستند؛ ترفندهای رهایی از آن را در وردپرس آموزش دهیم.

قدم اول:

تک تک افزونه های خود را غیره فعال کنید، سپس به قسمتی که عمدتاً با این خطا روبرو می شوید بروید تا ببنید آیا باز این خطا رخ می دهد یا خیر. اگر با این مشکل مواجه نشدید به قسمت افزونه ها برگردید و هر کدام را به صورت تکی فعال کنید (هرکدام را فعال کردید دوباره برگردید به همان قسمتی که قبلاً خطای نشسته باطله ظاهر می شد که بلافاصله از پیشخوان مدیریت وردپرس خارج می شدید).
نکته ۱: در بسیاری موارد تداخل بین ۲ یا ۳ افزونه باعث بوجود آمدن این خطا شده است پس حتما در اینصورت این افزونه ها را شناسایی کنید.
نکته ۲: فعال بودن افزونه “وردپرس جلالی” در به روز رسانی های هسته وردپرس “مشکوک ترین و مشکل سازترین ” افزونه وردپرس جلالی بوده است.
نکته ۳: سعی کنید یک بار بعد از این کار کش و کوکی های مرورگر خود را پاک کنید.

قدم دوم:

اگر از کلادفایر(cloudflare) استفاده می کنید آن را حتما غیره فعال و حذف کنید چراکه تنظیمات زمانی و کش کلادفایر گاهی دردسرساز می شود و باعث بروز چنین مشکلاتی برای وبسایتتان می گردد.

cloudflare
نکته ۱: اگر تمامی این نکات را انجام دادید و مشکل پابرجا بود وردپرس خود را به صورت دستی آپدیت کنید.
نکته ۲: اگر با آپدیت نیز برطرف نشد، با مدیر سرور و میزبانی (هاست) خود تماس بگیرید.
در نگارش ۴٫۰ به بالا وردپرس مشکل کش ورود به پیشخوان مدیریت کاملاً رفع شده است اما هنوز مشکل «نشست باطله سریع» برای خیلی ها پیش آمده و آزاردهنده بوده است؛ امیدواریم با استفاده از آموزش، این از شر این خطا رهایی یابید. موفق و پیروز باشید.

 

منبع: سلیورتم

ویرایش شده توسط Sliver
درج منبع
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...