رفتن به مطلب

برخورد وبمستر ها با این وضعیت؟


پست های پیشنهاد شده

درود
درصد زیادی از کاربران فضای مجازی به خصوص شبکه ی اینترنت را عامه ی مردم تشکیل می دهند. در مدت اخیر شاهد کوچ شدید این عامه ی مردم از شبکه ی اینترنت به اپلکیشین های اجتماعی چون تلگرام، اینستاگرام و ... بوده ایم.
این کوچ های دسته ای کاربران از اینترنت به شبکه های اجتماعی موبایلی همچنان نیز در حال افزایش است، امروز فضای شبکه ی اینترنت به سمت تخصصی تر شدن پیش می رود و به همین صورت کاربران آن نیز محدود تر می شوند زیرا قبل تر ها عمده ی ارتباط عامه ی مردم با اینترنت بود اما امروز آنها به اپلیکیشن ها مهاجرت می کنند(یا کرده اند).
با این توصیفات:
1.در چنین شرایطی به گمان شما آیا وبمستر ها باید احساس خطر کنند؟
2. آیا باید به دنبال دست و پا کردن کانال های پرطرفدار در شبکه های اجتماعی باشند؟
3. آیا گمان می کنید با فراگیرتر شدن شبکه های اجتماعی موبایلی ممکن است شبکه ی اینترنت تا حد زیادی کنار زده شود؟
4. در چنین وضعیتی بهترین کاری که یک وبمستر می تواند انجام دهد چیست؟

پ ن: منظورم زمان کنونی نیست بلکه چشم انداز فضای مجازی در 10-15 سال آینده مد نظرم هست.

ویرایش شده توسط yavar99
لینک به ارسال

تبلیغات در شبکه های اجتماعی و ساخت نرم افزار موبایل ، چیز خاصی نداره ، تبلیغات در فضای مجازی که با افزونه های وردپرس میشه به صورت اتوماتیک حلش کرد ، اپکیشن هم که تکلیفش مشخصه 

 

در ضمن بحث یا سوال شما اصلا اشتباهه ، اون کاربرایی که دارند تو فضای شبکه های اجتماعی میگردند دلیل اینکه چرا در اون فضا میچرند مشخصه ، مثلا یکی مقاله بخواد نمیره تو اینستاگرام نمیچرخه ، یکی قالب وبلاگ و وبسایت بخواد مثلا تو تلگرام نمیچرخه ، وب و وب مستری همیشه بازار خودش رو داره و مشکلی پیش نمیاد البته نباید روش ها آموزش های بازاریابی اینترنتی رو فراموش کرد که یکی از موارد مهمش تبلیغات به شیوه ای درست و اصولی در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها هستش 

لینک به ارسال

بهتره به نیمه پر لیوان رو هم نگاه کنیم ، شبکه های اجتمایی اینستاگرام تلگرام و و و همشون میتونن یه مکان عالی برای تبلیغ رایگان وب سایت باشه و حتی آمار بازدید وبسایت هارو تا چند برابر کنه !

ویرایش شده توسط alam7o
لینک به ارسال

درود

ببینید در شبکه‌های اجتماعی شاید محتوای سرگرم‌کننده و فان وجود داشته باشه ولی خیلی از مباحث تخصصی و مقالات با کیفیت پیدا نمیشه و کاربرا مجبورن برای استفاده از مطالب تخصصی مورد نیازشون به وبسایت‌ها مراجعه کنن.

به نظر من شبکه‌های اجتماعی پتانسیل بالایی دارن و وبمسترا هم باید ازش استفاده کنن، مثلا یه کانال مرتبط با موضوع سایتتون راه اندازی کنید و از این طریق کاربرا رو به سایتتون ارجاع بدین.

در ضمن کاربرا (به خصوص ما ایرانیا) دنبال راحتی هستیم و یکی از دلایلی که میریم سمت شبکه‌های اجتماعی اینه که میتونیم سریع و راحت اطلاعات مورد نیازمون رو بگیریم و دیگه سراغ کامپیوتر نریم، حالا اگه سایت‌ها مطابق با استاندارد گوشی‌ها باشن و کاربر توشون احساس راحتی بکنه مطمئنا در گوشیش به سایت‌های مورد علاقش هم سر میزنه (سایت‌ باید ریسپانسیو و یوزر فرندلی باشه و سرعت قابل قبولی هم داشته باشه)

در ضمن فراموش نکنید مهم‌ترین منبع جستجوی کاربرا گوگله و گوگل هم کاربرا رو به سایت‌های ما ارجاع میده نه تلگرام و اینستاگرام ;)

در کل میخوام بگم اگه محتوای اختصاصی داشته باشیم کاربر مجبوره بیاد سراغمون چون اصلن فلسفه‌ی شبکه‌های اجتماعی یه چیز دیگست.

موفق باشید

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...