رفتن به مطلب

درخواست صفحه اول دو بخشی


پست های پیشنهاد شده

سلام

طاعاتتون قبول  بچه ها

یه درخواست داشتم

آقا ما یه وردپرس داریم که میخوایم تو سفحه اول سایتمون هیچی نباشه

فقط دوتا دکمه باشه که مثلا نوشته باشه دوربین و یکی دیگه نوشته باشه دزدگیر بعد هرکسی ک وارد میشه نسبت به چیزی ک دنبالشه وارد همون بخش بشه.....یعنی هرکودوموشون بخش مجزا داشته باشن برا خودشون ...لطفا هر راهی که واسه اینکار وجود داره رو معرفی کنید یا اگر قالبی هست ممنون میشم معرفی کنید

تشکر از همگی

لینک به ارسال

درود ، 

فکر کنم منظور شما صفحه اینترو باشد؟! در این لینک از انجمن قبلا بحث شده. اگر متوجه نشدید ، هر کدام از روش را خواستید بگویید تا شرح دهیم.

لینک به ارسال
در هم اکنون، mojtabashahi گفته است :

درود ، 

فکر کنم منظور شما صفحه اینترو باشد؟! در این لینک از انجمن قبلا بحث شده. اگر متوجه نشدید ، هر کدام از روش را خواستید بگویید تا شرح دهیم.

اره اینو الان خوندم و دقیقا همچین چیزی میخوام...یعنی در واقع همون صفحه اچ تی ام ال و وردپرس رو نصب کنم تو یه پوشه دیگه... اگر همچین تمپلیتی باشه یا داشته باشید ممنون میشم 

لینک به ارسال

ساده ترین راه ایجاد یک فایل template هست و ایجاد یه برگه که از اون template استفاده می کنه

در اخر صفحه رو به عنوان صفحه نخست از مسیر تنظیمات / خواندن ست کنید

لینک به ارسال

برای حالت اچ تی ام ال : باید وردپرس را در یک ساب دامین نصب کنید و یک فایل مثلا به نام intro.html در روت هاست قرار دهید و لینک های مورد نظر خود را درون این فایل جایگذاری نمایید.

برای حالت کاستوم تمپلت : باید یک قالب برگه جدید ایجاد نمایید ، مثلا از فایل page.php پوسته خود یک کپی تهیه نمایید و نام آن را مثلا به intro.php تغییر دهید ، و کد زیر را به اول این فایل اضافه کنید .

<?php /* Template Name: IntroPage */ ?>

سپس وارد پیشخوان شده ، یک برگه جدید ایجاد نمایید ، محتویات دلخواه خود را در این برگه وارد نموده ، قالب را از ستون سمت چپ روی IntroPage قرار دهید و برگه را منتشر نمایید.

حال به تنظیمات > خواندن بروید و از بخش برگه ایستا (برگه یکتا) ، برگه ساخته شده خود را به عنوان برگه نخست انتخاب نموده و تغییرات را ذخیره کنید.

 

ویرایش شده توسط mojtabashahi
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...