رفتن به مطلب

بروز مشکل سخت افزاری در هارد دیسک سرور میزبان اکانت میزبانی


پست های پیشنهاد شده

سلام برام پیام زیر توسط هاستینگ اومده.

ولی متوجه منظورشون نشدم.

منظورشون از خسارت چیه

یعنی تمام پست ها و نوشته های سایتم که قبلا در گوگل ایندکس شده بود حذف شدن؟
چه خساراتی به سایتم وارد شده؟
میشه توضیح بدبن؟

با سلام و احترام 
به اطلاع می رساند که با توجه به بروز مشکل سخت افزاری در هارد دیسک سرور میزبان اکانت میزبانی شما با نام aroosima متاسفانه اطلاعات اکانت شما که بر روی هارد مذکور قرار داشته از دست رفته است. از این بابت متاسف هستیم و پوزش می طلبیم.

لازم به ذکر است که اطلاعات از دست رفته تنها مربوط به فضای میزبانی وب سایت شما بوده و بنابراین دیتاهای موجود در پایگاه(های) داده از آخرین زمان در دسترس می باشند. همچنین در حال حاضر بک آپ مربوط به 3 روز پیش بازگردانی شده و اکانت شما هم اکنون فعال می باشد.
بااین حال به اطلاع می رساند که بک آپ دیگری از اکانت شما مربوط به بامداد دیروز موجود می باشد. در راستای به حداقل رساندن خسارت ناشی از بروز این مشکل، بخش فنی شرکت نت افراز در صدد می باشد که بک آپ مذکور را در کمترین زمان ممکن جایگزین بک آپ فعلی نماید.

با توجه به اینکه روند جایگزینی هارد دیسک سرور توسط دیتاسنتر و بازگردانی بک آپ مذکور ممکن است تا 24 ساعت بطول انجامد، بنابراین از شما خواهشمندیم طی این مدت از اعمال تغییرات در اکانت خود پرهیز نمایید تا روند جایگزینی بک آپ به اتمام برسد. شما را از طریق ایمیل در جریان روند انجام فرایند مذکور قرار خواهیم داد.

پیشاپیش از همکاری شما در این مورد صمیمانه سپاسگزاریم. 

بعدش پیام دوم 

 

با سلام و احترام

پیرو اطلاع رسانی قبلی در خصوص بروز مشکل سخت افزاری در هارد دیسک سرور میزبان اکانت شما با نام aroosima، به اطلاع می رساند که بک آپ فایل ها و شاخه های سرویس مذکور از بامداد روز 3 شنبه بازگردانی شد.

از شما خواهشمندیم اکانت خود را مورد بررسی قرار دهید و در صورت مشاهده هر گونه مشکلی ما را از طریق ارسال تیکت بخش پشتیبانی مطلع سازید.

مجددا بابت تمامی مشکلات پیش آمده پوزش می طلبیم و امیداریم که اقدامات انجام شده، باعث کاهش خسارات وارد شده تا حد امکان شده باشد.

لینک به ارسال
در ۱ ساعت قبل، shili گفته است :

سلام برام پیام زیر توسط هاستینگ اومده.

ولی متوجه منظورشون نشدم.

منظورشون از خسارت چیه

یعنی تمام پست ها و نوشته های سایتم که قبلا در گوگل ایندکس شده بود حذف شدن؟
چه خساراتی به سایتم وارد شده؟
میشه توضیح بدبن؟

...

درود همونطوری که خودشون گفتن دیتابیس‌ها آسیبی ندیده و مشکل فقط برای فایل‌ها به وجود اومده، در نتیجه احتمالا مطالبتون باید سالم باشه و به احتمال زیاد فقط فایل‌هاتون (متل تصاویر، پوسته، پلاگین‌ها...) آسیب دیده، البته اونهایی که تغییراتشون مال 3 روز اخیر بوده، آخرین پست‌هاتون رو چک کنید (3 یا 4 روز اخیر) اگه مشکلی نداشته باشن احتمالا مشکلی برای سایتتون پیش نیومده.

ویرایش شده توسط Farshad
لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...