رفتن به مطلب

فروش دامنه های ناب xyz


پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان

ابتدا لازم دونستم یکم دوستانی که با این پسوند آشنا نیستن رو در جریان اهمیت آنها قرار بدم

.xyz

یکی از پسوندهای جدیدا داغ شده برای ثبت دامنه های سطح بالا می‌باشد که در دوم ژوئن سال 2014 میلادی ثبت آن برای عموم آزاد شده است. Xyz بر خلاف بسیاری از پسوندهای رایج دامنه مخفف عبارت خاصی نیست و ایده استفاده از آن این است که چون سه حرف آخر الفبای انگلیسی به xyz ختم می‌شود نام دامنه نیز می‌تواند به این عبارت ختم شود.

 

چرا دامنه xyz به یکباره معروف و محبوب شد؟

پس از آنکه شرکت گوگل نتوانست کمپانی BMW را مجاب کند که دامنه Alphabet.Com را برای پروژه‌ی الفبا خریداری کند به این فکر افتاد که دامنه‌ای با پسوند دیگر به ثبت برساند. از آنجایی که xyz سه حرف آخر حروف الفبای انگلیسی می‌باشد، گوگل تصمیم گرفت با شرکت xyz در خصوص ثبت دامنه abc.xyz مذاکره کند. سرانجام در نوامبر 2015 گوگل موفق به خرید این دامنه شد و همین امر باعث رشد باورنکردنی آمار ثبت دامنه‌های xyz شد.

بنابر آمار در ژانویه سال 2016 پسوند xyz در جایگاه ششمین پسوند پرطرفدار دامنه قرار گرفت و در حال حاضر در جایگاه پنجمین پسوند دامنه اینترنتی قرار دارد.

 

چرا از xyz استفاده کنیم؟

Daniel Negari مدیرعامل شرکت xyz که حق ثبت و مالکیت کلیه‌ دامنه های xyz را بر عهده دارد ، اعلام کرده است به دلیل تقاضای بالای ثبت دامنه با پسوند xyz سرورهای این شرکت به سرحد انفجار رسیده اند. بد نیست بدانید پسوند xyz جزء محبوبترین پسوندهای دنیا بوده و تا کنون نزدیک به ۱/۴۰۰/۰۰۰ دامنه با آن به ثبت رسیده است. همچنین با توجه به اینکه این پسوند سه حرف آخر الفبای انگلیسی به پایان می‌رسد، به خاطر سپردن آن آسانتر است.

پیش‌بینی می‌شود در آینده xyz جایگزین بسیاری از پسوندهای مطرح دامنه حتی com شود.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

دامنه های موجود :

upiran.xyz

iranphone.xyz

film98.xyz

fastsharj.xyz

parsiweb.xyz

 

جهت اعلام قیمت های پیشنهادی خود از طریق پ.خ اقدام فرمایید

ویرایش شده توسط shayan
لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...