رفتن به مطلب

آپلود کردن رسانه ها در هاست دانلود


پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان و اساتید محترم

دوستان اسم تایپیک مشخصه میخوام رسانه های وردپرسی و فایل های آپلودی در هاست دانلود آپلود شن تایپیک های قبلی هم کمکی بهم نکردن

wp ftp media library

upload to ftp

hacklog remote attachment

 

از این افزونه ها هم استفاده کردم مشکلم حل نشد

 

با filezilla تونستم به هاست دانلود متصل شم البته فقط باید Encryption رو روی only use plain ftp (insecure) قرار میدادم لطفا اگه کسی اینکارو انجام داده یا راهکارش رو میدونه کمک کنه

خدا کنه آقا مرتضی این تایپیک رو ببینه و دست ما فقیر فقرارو بگیره  :D

لینک به ارسال
  • 1 ماه بعد...

سلام.

دوست عزیز من هم مشکل شما رو دارم.

من تا همین چند وقت پیش به راحتی با hacklog remote attachment  به هاست دانلودم وصل می شدم. بدون اینکه تنظیماتی رو تغییر بدم ارتباطم با هاست دانلودم قعط شد. مسئله اینجاست که هم با این برنامه و هم با برنامه upload to ftp من می تونم در وردپرس به اف تی پی هاست اصلیم و یه هاست دیگه وصل بشم. ولی به هاست دانلودم خیر. ینی اولاً بلدم با برنامه چطور کار کنم(یه وقت نگید اطلاعات و درست وارد نمی کنی و ازین حرفا) بعدش هم برنامه مشکل نداره و هر دوش هم یه کارکردی داره.

چیزی که من فهمیدم اینه که برای اتصال به اف تی پی هاست اصلیم و اون هاست دوم(که هاست ویندوزی معمولی هستش) از طریق فایل ژیلا گزینه Encryption می تونه روی Use explict FTP over TLS if available تنظیم بشه ولی هاست دانلودم حتماً باید روی Only use Plain FTP باشه تا ارتباط برقرار بشه. من فکر می کنم تفاوت اینجاست و با هاست هایی که حالت Use explict FTP over TLS if available رو پشتیبانی می کنن مشکلی نداریم. به نظرم اگر بشه برنامه رو جوری تنظیم کرد که Encryptionش بره روی Only use Plain FTP اتصال وردپرس با هاست دانلود برقرار بشه.

حالا جالبه که آخه این حالت هفته ی پیش هم بود ولی الآن ارور می ده! البته من هاست دانلودم رو تمدید کردم. نمی دونم تمدید هاست دانلود می تونه دلیلش باشه یا نه. ولی علی الاصول که در تمدید هاست که تنظیمات هاست رو تغییر نمی دن که.

امیدوارم دوستان خبره جواب بدن. احتمال زیاد این مشکل خیلی های دیگه هم باشه.

تشکر.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...