رفتن به مطلب

مشکل شناسایی فایل های php


پست های پیشنهاد شده

سلام تازه رو آوردم به وردپرس البته یه مشکلی دارم که فکر می کنم اکثرا بلد باشن.
خب ما برای ارسال مطالب فرم به پایگاه داده از کدها و فایل های php استفاده می کنیم که اینا رو اینکلود می کنیم .وردپرس با فایل های js مشکلی نداره و اونا رو راحت می پیدا می کنه ولی فایل های php ای که به کدهای پایگاه داده برای اتصال به آن و کدهایی که کوئری لازم برای اینزرت کردن اطلاعات درون پایگاه داده هستو چجوری باید به وردپرس معرفی کنیم که استفاده بکنه؟

من می خوام یه فرم ساده برای دریافت ایمیل از کاربر بسازم که با ajax کار کنه و ایمیل کاربر رو توسط php به پایگاه داده منتقل کنه همین

من کدهامو خارج وردپرس می نویسم کار می کنم ولی درون وردپرس کار نمی کنه 

لینک به ارسال

سلام. توی وردپرس همه فایل های php باید از طریق ریشه اسکریپت اینکلود بشن تا بتونید به توابع وردپرس دسترسی داشته باشید.

مثلا برای اینکه یه فایل php از توی پوسته لود بشه توی فانکشن پوسته اول میاید بسته به نیازتون یا شورت کد تعریف می کنید یا می گید اگر این متغییر توی ادرس اومد این فایل رو لود کن.

یا اینکه مثلا میاید یه تمپلیت میسازید که در اصل همون تمپلیت page.php خود پوسته هست فقط به جای لوپ مطالب فرم شما توی قسمت محتواشه و بعد از توی سایت یه صفحه میسازید و تمپلیتش رو اون فایل خودتون انتخاب می کنید یا اینکه توی محتوای صفحه (اگر از روش ساخت شورت کد استفاده کردید) شورت کد فرم رو قرار میدید.

حالا نوبت به بررسی ورودی های فرم هست. از اونجا که وردپرس بعد از هوک init  همه مقادیر پست و گت رو خالی میکنه، باید بیاید توی هوک init مقادیر ورودی رو بررسی کنید و بسته به نیازتون پایگاه داده رو به روز کنید.

استفاده از هوک هم به این صورت هست:

<?php
add_action('init','myfunction');
function myfunction(){
  $name = $_POST['name'];
  //....
}

میتونید کد بالا رو توی خود فایل ها هم بنویسید اما چون هنوز دسترسی به بعضی قسمت ها اماده نیست مثلا دیتابیس یا همون wpdb به دردتون نمیخوره و امنیت رو هم میاره پایین.

موفق باشید.

لینک به ارسال

سلام دوستان
من تقریبا 2 روز پیش سرور های سایتم رو انتقال دادم به یک شرکت دیگه و تقریبا 30 ساعت از ست شدن dns ها میگذره
ولی با خطا 403 Access to this resource on the server is denied! مواجه میشم چون 24 ساعت بعد از ست شدن dns ها سایت قابل اجرا بود ولی امروز با خطا 403 روبرو شدم با پشتیبانی سرور ها صحبت کردم میگن که  مشکلی توی هاست دیده نمیشه امکان داره تا 72 ساعت طول بکشه تا سایت بخواد وصل بشه به سرور جدید .... لطفاً راهنمایی کنید

حالا یه نکته دیگه اینم هست که قبل از اینکه متوجه بشم سایت خطا 403 داده از شرکت هاست قبلی ایمیل اومد که هاست رو بستم ....

پس با این حساب میشه گفت سایت هنوز به سرور جدید متصل نشده ؟؟؟ درسته ؟؟؟/

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...