رفتن به مطلب

سوال در مورد لینک های داخلی سایت


modlebas

پست های پیشنهاد شده

سلام من سوالی داشتم میخواستم ببینم وقتی ربات های گوگل مطالب جدید در سایت بررسی میکنن به لینک های داخلی که درون پست قرار دادیم هم توجه میکنن.

مثلا من سه تا پست با عنوان پست 1 ، پست 2 و پست 3 در سایت قبلا قرار دادم و ایندکس هم شدند. حالا میام یک پست جدید و هم موضوع ایجاد میکنم با عنوان پست 4 و لینک پست های 1و2و3 رو هم در این پست جدید قرار میدم.

وقتی ربات جستجوگری میاد برای بررسی پست 4 با توجه به اینکه لینک های پست 1و2و3 رو هم گذاشتیم به اونا هم سر میزنه ؟ و اگر جواب بله است این کار چه مزیتی داره و اگر نه است قرار دادن لینک داخلی در پست ها چرا توصیه میشه؟

تشکر

 

ویرایش شده توسط modlebas
لینک به ارسال

با سلام.

از 2 نظر میشه این موضوع رو دید. یکی موتورهای جستجو و یکی هم کاربر سایت.

در مورد کراولرهای موتورهای جستجو بنده تخصص چندانی ندارم اما در حد همین اطلاعات کم برداشتم این هست که حتما براشون مهم هست و بررسی میکنن. به همین خاطر توصیه میشه که با کلمات کلیدی و مرتبط با پست مقصد، توی پست جاری لینک بدید. باز نظر تخصصی و دقیق تر با دوستان مطلع.

از نظر کاربر سایت هم که این مورد رو بررسی کنیم میبینیم که توی موارد خیلی زیادی میتونه باعث ماندگاری بیشتر کاربر توی سایت و مشاهده پست های دیگه سایت بشه. این مورد هم برای سئو مفید هست چرا که Bounce Rate (نرخ پرش) سایت رو پایین میاره و باعث موندگاری بیشتر کاربر میشه.

لینک به ارسال

درود

بله ربات گوگل بررسی و ایندکس می کنه

در خصوص تاثیر این مورد باید گفت به این فرآیند می گن استراتژی لینک بیلدینگ که برا خودش قانون و قاعده ای داره مثلا اینکه نباید یکدفعه انجام بدی باید تقسیم بندی کنی،

از تاثیرات این کار هم می شه گفت:

- ایندکس سریعتر 

- با ارزش شدن و با اهمیت گشتن اون پست ها

- بالا اومدن پست های لینک شده با اون کلماتی که لینک گرفته اند

- گوگل بارهای گفته اگر در محتوای خود کلمه ای برخوردید که پستی در باب اون در سایت منتشر کردید حتما لینک دهید که این از نظر من با ارزش است

لینک به ارسال
  • 3 هفته بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...