رفتن به مطلب

کانفیگ و تنظیم وردپرس


پست های پیشنهاد شده

باسلام

بنده چهار تا سایت دارم با یک سورس و فایل ( همه چهار سایت با همون public_html هستند ) و چهار دیتابیس . یعنی با دیتابیس این چهار تا مجزا شده بودند ( البته دیتابیس هر چهار تا نیز یکی بودند که درون همون دیتابیس با تغییر نام جدول اختصاص داده میشدند مثلا wpd1 .wpd2 و... ) 

من الان از همه فایل های موجود روی public html کپی گرفتم و در سه سایت دیگر که به صورت ادوانس دامین اضافه کرده بودم انتقال دادم . دیتابیس ها رو مجزا کردم و فایل کانفیگ هر سایت رو جدا گانه مختصب به خودش و در میان فایل های خودش با مشخصات جدید دیتابیسش که درست کرده بودم تنظیم کردم ...

اما متاسفانه بعد از کلی زور هنوز نتونستم سایت رو با همون اطلاعات قدیم و دیتابیس قدیم بالا بیارم ( اصلا سایتا بالا نمیاد )

سایت اصلیم arafarin.com

سه سایت دیگر که با این سایت اصلی یکی بودند ( هم فایل ها و هم دیتابیس ) که از هم جدا کردم arataraz.ir ... arasensor.ir

این نوع نصب سایت که خیلی افتضاح بود رو یکی از بچه های شرکت حدود دو سال پیش انجام داد که با این روش نصب کلی ما اذیت شدیم و الانم به مشکل برخورد کردیم و اون بنده خدا هم الان دیگه در دسترس نیست ..

اگه یکی از بزرگان انجمن که میشه بهشون اطمینان کرد و رمز هاست رو بهشون بدم که برام درست کنن یا راهنمایی هم بکنن خودم این کارو کنم که خیلی خوب میشه . آخه هاست برای شخص من نیست برای همین یخورده جنبه مسعولیت پذیری داره . درضمن اگه کسی برام این کا رو درست کنه اگه هزینه ای هم داره بگن که مدیونشون نشیم ...

باتشکر

لینک به ارسال
  • 4 هفته بعد...

خب الان چک کردم سایتهاتون بالا هست.

فقط برای بقیه دوستان که شاید این مشکل رو داشته باشن:

بعد از انتقال فایل و دیتابیس ها، باید آدرس اصلی و آدرس وردپرس هر سایت رو هم در دیتابیس مربوط به خودش در جدول _options هم تغییر کنه.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...