رفتن به مطلب

مشکل ریدایرکت به پست با زبان مورد نظر در WPML


پست های پیشنهاد شده

با سلام.

من دارم یه قالب کار میکنم که فروشگاهیش با WooCommerce و چندزبانش با WPML کار شده. صفحه اصلی سایت رو، صفحه فروشگاه قرار دادم و برای محصولات و پست ها و... ترجمه لاتین آماده کردم.

تنظیمات WPML هم به اینصورت هست که زبان اصلی و پیش فرض روی فارسی ست شده و انگلیسی هم زبان دوم هست. تنظیمات URL زبان ها هم روی directory تنظیم شده. به اینصورت که زبان فارسی پیش فرض روی site.com باز میشه و ترجمه انگلیسی روی site.com/en/ .

من برای صفحه اصلی و صفحه محصولات مشکلی ندارم و همه چیز به خوبی انجام میشه. توی صفحه هر محصولی هم که باشیم با کلیک روی پرچم زبان دیگه، به درستی ترجمه همون پست لود میشه.

مشکلی که دارم توی بخش پست هاست. من توی سایدبار با WP_Query چند تا از پست های آخر (که اخبار فروشگاه هستند) رو کوئری کردم و توی سایدبار نمایششون میدم. اینجا آدرس دهی ها مشکل داره و اگر مثلا توی صفحه سینگل خبر با آدرس:

site.com/خبر-شماره-یک

باشم و بخوام ترجمه آماده شده انگلیسی این خبر رو ببینم، بخاطر آدرس دهی اشتباه به صفحه درستی منتقل نمیشم و در واقع همون صفحه فارسی دوباره لود میشه. حالا وقتی موس رو روی پرچم انگلیسی میبرم میبینم که آدرس به اینصورت هست:

site.com/news-no-1

همونطور که مشخصه مشکل این هست که /en/ توی آدرس نیومده. در واقع آدرس درست باید به اینصورت باشه: site.com/en/news-no-1

برعکس این مشکل، بصورت دیگه ای هم هست. یعنی وقتی که توی صفحه انگلیسی همین پست باشم و بخوام فارسیش رو ببینم این مشکل پیش میاد و آدرس دهی اشتباه هست چرا که /en/ رو توی آدرس اضافه داره. به اینصورت :

site.com/en/خبر-شماره-یک

در صورتیکه آدرس درست این پست بدون /en/ و بصورت site.com/خبر-شماره-یک هست.

 

ممنون میشم برای حل این مورد راهنمایی کنید بنده رو.

 

ویرایش شده توسط start
لینک به ارسال
  • 3 هفته بعد...

سلام دوست عزیز

 

WPML یک افزونه پرمیوم است. اگر خریداری شده میتونید از سایت اصلیش پشتیبانی دریافت کنید.

 

موفق باشید

لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...