رفتن به مطلب

ریسپانسیو سازی قالب سایت شما و رفع مشکلات در این زمینه


start

پست های پیشنهاد شده

4425114752439252162_responsive-site-03.jpg

بنام خدا و با سلام.
در این تاپیک خدمات ریسپانسیو سازی قالب و رفع مشکلات در مورد عدم واکنش گرایی کامل قالب سایت, به شما عزیزان ارائه میشود.

ریسپانسیو یا واکنش گرا یعنی چی ؟
در گذشته ی نه چندان دور صفحات سایت تنها متناسب با سایز بزرگ صفحه های نمایش طراحی و پیاده سازی میشدند و همه چیز با دقتی در حد پیکسل ساخته میشد (Pixel Perfect). اما در دنیای امروز که انواع صفحه های نمایش با اندازه های گوناگون, از مانیتورهای 4K گرفته تا لپتاپ و تبلت و گوشی های هوشمند, مورد استفاده قرار میگیرد دیگر خبری از طراحی Pixel Perfect نیست. سایت شما باید به گونه ای باشد که در تمامی نمایشگرها, فارغ از سایز آن, به بهترین شکل نمایش داده شود و این دقیقا سرویسی است که ما خدمت شما ارائه میکنیم.

چرا ریسپانسیو بودن اهمیت دارد ؟
اگر به آمار بازدیدکنندگان سایت خودتون مراجعه کنید متوجه خواهید شد که تعداد زیادی از بازدیدکنندگان سایت شما بوسیله گوشی هوشمندشان به سایت شما مراجعه کرده اند و بسیار مهم است که برای این تعداد زیاد از کاربران تجربه ای مناسب از مراجعه به سایت شما رقم بخورد. حتی ریسپانسیو بودن سایت شما برای گوگل هم از اهمیت زیادی برخوردار است و سایت هایی که تجربه ی مناسبی برای کاربران موبایلی فراهم کنند ( اصطلاحا Mobile Friendly ) باشند جایگاه بالاتری در نتایج جستجو خواهند داشت. اهمیت این موضوع باعث شد که اکثریت وب مستران نسبت به این موضوع آگاهی پیدا کرده و نسبت به واکنش گرا کردن قالب وب سایت خود اقدام کنند. اگر شما همچنان از قالب غیر واکنش گرا برای سایت خودتون استفاده میکنید, میتونید هر چه زودتر با اقدام به ریسپانسیو سازی قالب خودتون, جلوی این ضرر رو بگیرید.
اگر قالب سایت شما در حال حاضر ریسپانسیو نیست، و برای اضافه کردن قابلیت واکنش گرایی به قالب مردد هستید، از شما دعوت میکنم مجددا به این موضوع فکر کنید که در حال حاضر بیش از نیمی از بازدیدکنندگان سایت شما (که شامل کاربران گوشی های هوشمند و تبلت ها هستند)، تجربه ای بسیار بد رو از مراجعه به سایت شما کسب میکنند. وقت برطرف کردن این مشکل رسیده...

اما چطور ریسپانسیو بودن قالب سایتم رو چک کنم ؟
شما میتونید به وب سایتی که Google اختصاصا برای این مورد ایجاد کرده مراجعه و سایت خودتون رو تست کنید: ( برای انجام تست لازم هست که از V|P|N استفاده کنید )
https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/
بعد از وارد کردن لینک سایت خودتون و کلیک بر روی Analyze, گوگل سایت شما رو چک کرده و یکی از نتایج زیر رو مشاهده خواهید کرد:
 

30665147524392544694_responsive-site-01.jpg

اگر با پیام به رنگ سبز (سمت راست) مواجه شدید که همه چیز مرتب است و نیازی به انجام کاری نیست.
اما اگر پیام قرمز رنگ (سمت چپ) برای شما نمایش داده شد به این معنی است که سایت شما مشکل دارد و هر چه سریع تر باید مشکلات سایت خودتون رو برطرف کنید. شما برای برطرف کردن این مشکلات و ریسپانسیو سازی قالب سایت خودتون میتونید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط از طریق:
پیغام خصوصی


موفق باشید,
و به امید همکاری های بسیار خوب.

 
ویرایش شده توسط مهدی
حذف اطلاعات کاربری
لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...