رفتن به مطلب

تفاوت بین سایت های وردپرسی با php خام


پست های پیشنهاد شده

سلام به همه دوستان

میخاستم بدونم چه تفاوتی وجود داره بین http://sarinweb.com/ که php خام هست و سایت http://karinoweb.ir/ که جوملاست یا سایت http://themeview.ir/که وردپرسه

خیلی شبیه همه حالا درسته ظاهرش ب خاطره کاربرداشون فرق داره و در کل فرقی نمیبینم

به نظر شما کدوم بهتره؟

لینک به ارسال

سلام. خوب اول از همه شما حتی اگه از فریم ورک هم استفاده کنی باید کلی باش ور بری تا فقط url هات مناسب سئو باشه.

مساله دوم اینه که همه چیز رو باید از صفر بنویسید. مخصوصا توابع مربوط به ساخت تیبل و مدیریت دیتابیس برای مطالب و غیره...

از اون طرف وردپرس رم بالایی مصرف میکنه و برای خیلی ها اول کار باهاش سخته متوجه بشن چجوری کار کنن و کدهای بهینه بنویسن. یا نمیدونن مثلا افزونه های کش کردن وجود داره. و اینکه با نصب چند افزونه مخصوصا روی هاست های اشتراکی به شدت وردپرس کند میشه. که این مساله ادمین سایت رو همیشه اذیت میکنه.

هیچ کدومش بهتر از اون یکی نیست ( به نظر من ). بستگی داره بازدید سایت چقدر باشه، هزینه اولیه ای که میتونید بپردازید چقدره و غیره.. مثلا کسی که برنامه نویس هست کدنویسی یک اسکریپت برای خودش به مراتب ارزون تر از کسی هست که میخواد سفارش بده. و شاید نهایت فقط هزینه هاست رو بپردازه.

در مقابل بعضی ها میخوان بر روی سئو، محتوا، و ظاهر سایت تمرکز کنن و قرار نیست کارایی خاصی داشته باشه اسکریپتشون. در این صورت وردپرس گزینه خیلی بهتریه.

اما در عین حال اگر بخواید از وردپرس برای کارهای خاصی مثل شبکه های اجتماعی و سایت خبری و فروم و شبکه تبلیغات و بازاریابی و امثال اون استفاده کنید بعد از مدتی متوجه میشید که اشتباه بزرگی کردید.

به نظرم وردپرس برای سایت های وبلاگی، مجله ای ، خبری کوچیک، دانلود، موزیک، فروشگاه های کوچیک و متوسط و نوبت دهی سینما و ارایشگاه و دکتر و انواع و اقسام سایت های شرکتی و امثال اون خیلی خوب جواب میده. یعنی توی این زمینه ها شما با کمترین زحمت و هزینه یک سایت قابل قبولی رو راه اندازی می کنید.

 

 

 

 

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...