رفتن به مطلب

پلاگین نمایش اطلاعات نویسنده


پست های پیشنهاد شده

DBS-Fancier-Author-Box-Mini.jpg

وجود صفحه ی درباره ما برای هر سایتی یک ضرورت است و عموماً این صفه حاوی اطلاعاتی درباره مدیر سایت و در واقع نویسنده ی مطالب آن می باشد اما اگر سایتی بیش از یک نویسنده داشته باشد داستان از چه قرار خواهد بود؟ آیا منطقی است که درباره ی تمام نویسنده ها در همان صفحه ی درباره ما، بیوگرافی منتشر شود؟ ایرادی نمیتوان به این قضیه وارد دانست جز اینکه چنین صفحه ای به احتمال قوی بسیار سنگین خواهد بود و کمتر مورد توجه قرار میگیرد. به همین دلیل راه حلی برای شما آماده کرده ایم که در ادامه تقدیم میگردد:

DBS-Fancier-Author-Box-Normal1.jpg

اگر از آن دسته سایتهایی هستید که فعالیت گسترده ای در زمینه های مختلف دارید و یا به صورت بسیار فشرده و تخصصی روی شاخه ی خاصی فعالیت میکنید، داشتن چند نویسنده ی مختلف اجتناب ناپذیر خواهد بود. مسلماً به تنهایی نخواهید توانست آپدیت سایتی با گستردگی مذکور را انجام دهید. اینجاست که نویسندگان مختلف کار مدیریت سایت را ممکن میکنند.

سایتهای وردپرسی، امکان افزودن تعداد نامحدود نویسنده را دارند که هر یک می توانند در زمینه ای خاص و با سبک خاص خود به افزودن محتوا به سایت بپردازند اما به نظر شخص من بی انصافی است که این نویسنده ها در سایت معرفی نشوند.

DBS-Fancier-Author-Box-Normal2.jpg

همان طور که در ابتدای این متن عنوان شد، یک راه معرفی نویسنده ها استفاده از صفحه ی درباره ما هست که خب می تواند صفحه ای حجیم بسازد و شاید جذابیت مناسبی نداشته باشد. به همین دلیل ترجیح میدهم راه حلی دیگر را معرفی کنم که همچون همیشه و به لطف انعطاف پذیری بالای وردپرس، یک پلاگین ساده و سبک کار را راه می اندازد!

ویژگی های پلاگین Fancier Author Box :

این پلاگین کادری در زیر نوشته و/یا برگه های سایت ایجاد میکند که در آن اطلاعات مربوط به نویسنده ی مطلب درج میگردد. اجازه بدهید خیلی سریع و تیتروار به ویژگیها و تنظیمات این پلاگین اشاره کنیم:

  • امکان تنظیم نمایش در بالا و/یا پایین پستها
  • امکان نمایش در بالا و/یا پایین برگه ها
  • امکان نمایش آخرین مطالب نوشته شده توسط آن نویسنده
  • امکان تنظیم کامل رنگهای باکس مربوطه
  • امکان درج پروفایل توییتر
  • امکان درج پروفایل فیس بوک
  • امکان درج id گوگل پلاس
  • امکان درج عنوان شغلی
  • امکان درج نام و لینک شرکت

مجموع امکانات فوق، این پلاگین را تبدیل به یک نقطه ی قوت برای سایت شما می کند که می توانید با استفاده از آن نویسندگان را برای ادامه نویسندگی در سایتتان، تشویق نمایید چرا که با هر بار انتشار مطلب در سایت، لینکهای آنها نیز منتشر میگردد… .

نکته ای بسیار مهم درباره این پلاگین وجود دارد و آن این است که با قالب های RESPONSIVE سازگاری دارد. با این حساب، اگر خریدار یکی از قالبهای responsive دی بی اس تم هستید، نگران نباشید، این افزونه به راحتی با قالب شما ست می شود :)

استفاده از Fancier Author Box بسیار ساده است، کافیست پس از نصب پلاگین، به پروفایل خود در داشبورد وردپرس مراجعه نموده و بخش های مربوطه را تکمیل نمایید! به همین سادگی و از این به بعد در تمام مطالب می توانید اطلاعات نویسنده را نیز داشته باشید.

هدیه ی ما به شما، ٱخرین نسخه ی این پلاگین یعنی 1.0.2 به صورت کاملاً فارسی سازی و راستچین شده است که می توانید به رایگان دانلود نموده و سایت خود را تجهیز نمایید!

مطابق اعلام سازنده، این پلاگین نیاز به وردپرس 3.1 به بالا دارد و تا وردپرس 3.4.2 تست شده است و بدون مشکل کار میکند.

  • امتیاز 16
لینک به ارسال
  • 8 ماه بعد...
  • 7 ماه بعد...

سلام دوستان من میخوام تو سایتم اسم نویسنده ها و تعداد پست هاشون نوشته بشه و با کلیک کردن روی اسم هر نویسنده به نوشته هاش (پست هاش) دسترسی پیدا کنیم (نه در صفحه ی مدیریت) چند تا کد آزمودم که نشد. اگه افزونه ای میشناسید معرفی کنید.

لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...