رفتن به مطلب

افزودن کد امنیتی برای فرم های سایت Captcha


پست های پیشنهاد شده

افزودن کد امنیتی برای فرم های سایت Captcha

اگر می خواهید سایت خود را در برابر حمله اسپمر ها و ربات ها ایمن کنید امروز با افزونه ای که به شما معرفی می کنیم با ما باشید.

افزونه کپچا وردپرس  CAPTCHA

افزونه کپچا وردپرس (Captcha) یک راه حل بسیار ایده آل برای ضدگلوله کردن وردپرس شما در برابر حمله اسپمرها و ربات ها میباشد. حتما شما هم تا کنون از وجود اسپمرها در سایت یا وبلاگ خود آزرده شده اید و ثبت نام ها و یا دیدگاه هایی بصورت اسپم در سایت وردپرس شما ثبت میشوند که فعالیت و مدیریت تارنمای شما را مختل ساخته اند. مسلما ثبت نام کاربران از این طریق و یا ارسال دیدگاه بصورت اسپم دارای هیچ ارزشی نبوده و علاوه بر آن موجب رساندن خسارت به سایت شما نیز میشود. چرا که این دیدگاه ها و عضویت ها تماما در پایگاه داده یا همان دیتابیس وردپرس ذخیره میشوند که به مرور زمان موجب افزایش حجم داده ها و ایجاد تاخیر در بارگذاری صفحات وب میگردند و همچنین حملات اسپم بدین صورت باعث مصرف شدن و کاهش پهنای باند شما میگردد .

همانطور که میدانید بصورت پیش فرض هیچ امکانی برای مقابله با ثبت نام های اسپم در سیستم مدیریت محتوای وردپرس قرار داده نشده است و در صورتی که شما ثبت نام را برای تمام کاربران امکان پذیر کرده باشید، رباتها و اسکریپت هایی که در نقش اسپم هستند علاوه بر ثبت نام میتوانند در سایت شما لاگین کرده و یا درخواست بازیابی رمز عبور بدهند. در قسمت دیدگاه های وردپرس نیز شرایط به همین صورت بوده و رباتها به راحتی میتوانند دیدگاه های خود را که اکثرا شامل لینک های تبلیغاتی میباشد، در سایت شما ارسال کنند.

بنابراین برای محافظت از سایت خود در برابر این حمله ها پیشنهاد میکنیم  از افزونه کپچا وردپرس استفاده کنید. این افزونه دیوار محکمی در برابر این حملات است. ابتدا افزونه کپچا وردپرس را بر روی وردپرس خود نصب و فعال کنید سپس به مسیر پیشخوان > BWS Plugins > معادله ی امنیتی بروید. همانطور که در صفحه ی تنظیمات افزونه کپچا وردپرس مشاهده میکنید گزینه اول مربوط به فعال کردن کپچا در قسمت های مختلف سایت می باشد که به راحتی هرچه تمام و تنها با یک کلیک میتوانید کپچا را به فرم ورود وردپرس، فرم ثبت نام وردپرس، فرم بازیابی رمز و فرم دیدگاه های وردپرس اضافه کنید .

افزونه کپچا وردپرس عملکرد مناسبی داشته و با ارائه ی معادله های ریاضی بصورت ضرب، جمع و تفریق (براساس انتخاب شما) میتواند باعث جلوگیری از درخواست های اسپم شود. امیدوارم معرفی افزونه کپچا وردپرس مورد پسند شما دوستان عزیز قرار گرفته باشد.

 

منبع:***

لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...