رفتن به مطلب

دانلود پلاگین وردپرس


پست های پیشنهاد شده

دانلود پلاگین وردپرس

 

-1 ساخت نقشه سایت با Google XML Sitemaps

توسط این افزونه می توانید نقشه سایت تان را با فرمت XML ایجاد کنید و با معرفی آن به موتورهای جستجو میزان بازدید سایت و همچنین سرعت شناسایی مطالب تان را در آن ها افزایش دهید . افزونه Google XML Sitemaps یکی از محبوب ترین افزونه های مخزن وردپرس می باشد که روی اکثر سایت های وردپرسی نصب شده است .

۲- افزایش سرعت سایت با W3 Total Cache

این افزونه قدرتمند با کش کردن دیتابیس و صفحات وب سایت سرعت بارگذاری آن را افزایش می دهد ، همچنین این عمل باعث کاهش فشار روی سرور می شود ، اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که از سرورهای اشتراکی برای ساخت وب سایت تان استفاده نموده اید ، نصبو فعال سازی این افزونه به شما توصیه می شود .

۳- ایجاد گالری های پیشرفته با NextGEN Gallery

افزونه ای فوق العاده منعطف و کاربردی برای ساخت انواع گالری های زیبا و پیشرفته ، این افزونه بهترین افزونه ساخت گالری برای وردپرس می باشد که تا لحظه نگارش این مطلب بیش از ۹ میلیون بار دانلود شده است . از جمله قابلیت های مهم این افزونه می توان به امکان مدیریت کامل تصاویر ، افزودن خودکار watermark ، ساخت و مدیریت آلبوم ها ، نمایش تصاویر به دو صورت آلبوم و اسلاید ، کدهای کوتاه فراوان و کاربردی و بسیاری امکانات دیگر اشاره نمود .

۴- فرم های تماس حرفه ای با Contact Form 7

با استفاده از افزونه قدرتمند Contact Form 7 می توانید چند فرم تماس با قابلیت های متفاوت را در وب سایت تان قرار دهید . کلیه تنظیمات برای شما آماده شده است از افزودن دکمه ها و چک باکس ها وگرفته تا مدیریت محتوای ایمیل ها و … از دیگر قابلیت های مهم افزونه پشتیبانی کامل از Ajax (ارسال فرم بدون بارگذاری مجدد صفحه) و سوالات امنیتی captcha است . این افزونه پیشنهاد خوبی برای کسانی است که می خواهند در عین سادگی ، امکانات حرفه ای وردپرس را تجربه کنند .

۵- بهینه سازی سایت با WordPress SEO by Yoast

با فعال سازی این افزونه به SEO سایت وردپرسی خود رنگ و جلای تازه ای ببخشید . این افزونه محبوب ، باعث افزایش رتبه شما در موتور های جستجو شده و با تنظیمات خارق العاده خود ساتی شما را به سایتی دوست داشتنی برای موتورهای جستجو تبدیل می کند . بهینه سازی متا تگ ها ، بهبود RSS ، ویرایشگر فایل های htaccess و robots.txt ، ساخت نقشه سایت و … همه و همه از توانایی های این افزونه قدرتمند محسوب می شوند .

۶- افزایش سرعت بارگذاری صفحات با WP Super Cache

این افزونه با ساخت نسخه HTML صفحات شما و ذخیره آن ، باعث افزایش چشمگیر سرعت وب سایت شما می شود . طرز کار این افزونه به این صورت است که با نمایش نسخه HTML ذخیره شده به کاربر ، مانع از اجرای دستورهای وردپرس برای نمایش صفحه به هر بازدید کننده می شود . با هر بار تغییر محتویات مطلب یا برگه ، نسخه HTML آن نیز به روز می شود . همچنین این افزونه گزینه خوبی برای کسانی است که از هاستینگ های با پهنای باند محدود استفاده می کنند . همچنین این افزونه از تنظیمات ساده تری نسبت به افزونه W3 Total Cache برخوردار است.

۷- افزایش سئو سایت با All in One SEO Pack

افزونه All in One SEO Pack به صورت خودکار وب سایت شما را برای موتورهای جستجو بهینه می کند . از قابلیت های اساسی این افزونه می توان به پشتیبانی از گوگل و بینگ ، امکان مدیریت seo پست های دلخواه ، بهبود خودکار عناوین ، بدون نیاز به تنظیمات پیچیده برای کاربران مبتدی ، امکان سفارشی سازی فوق العاده برای کاربران حرفه ای و … اشاره نمود .قرار گیری قابلیت های ذکر شده کنار هم موجب شده است که این افزونه ساده و در عین حال قوی تا لحظه نگارش این مطلب بیش از ۱۷ میلیون بار دانلود شود .

ادامه دارد

منبع: ***

ویرایش شده توسط مهدی
لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...