رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

بپرس و بدون سئو 1 (پرسش و پاسخ سئو)

این ویدئو حاصل تجربه کاربری از پرسش و پاسخ سوالات سئو کاربران اینترنت شامل ۸ قسمت است.


قسمت اول: داپلیکیت کانتنت در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی (آیا کاربران با کپی محتوا از سایت‌ها و انتشار آنها در سایت‌های اجتماعی به سئو سایت ضربه می‌زنند؟) 
قسمت دوم: تگ هدینگ در سایت (آیا تغییر در ظاهر نمایش تگ هدینگ در سایت بر سئوی سایت تاثیر منفی دارد؟)
قسمت سوم: اشتراک‌گذاری مطالب از سایت‌های شبکه‌های اجتماعی (تاثیر سئو بر سایت‌های شبکه های اجتماعی که کاربران مطالب این سایت‌ها را در سایت‌ها و وبلاگ‌های دیگر که بعضاً برخی جریمه شده‌اند در گوگل منتشر می‌کنند چیست؟)
قسمت چهارم: رابطه محتوای یک پست با PDF آن (آیا قرار دادن Pdf یک پست که عاری از محتوای همان پست است بر سئو سایت تاثیر منفی دارد؟)
قسمت پنجم: نقل قول در گوگل (چگونه می‌توان مطلبی را از سایت‌های دیگر نقل قول کرد بدون اینکه گوگل ما را جریمه کند؟)
قسمت ششم: اثبات منبع مطالب به گوگل (چطور می‌توان به گوگل ثابت کرد که ناشر این مطلب ما هستیم؟ چطور می‌توان جلوی سایت‌هایی از مطالب سایتمان کپی و در سایت خود منتشر می‌کنند را بگیریم؟ راه‌حل برای سایت‌های کپی‌کار از سایت ما نزد گوگل چیست؟ چگونه مچ سایت‌های کپی کار را گرفته و به چنگال گوگل گرفتارشان کنیم؟
قسمت هفتم: انتخاب بهترین آدرس URL سایت (گوگل چه URLهایی را دوست دارد؟ اهمیت نوع URL نزد گوگل و سئو چیست؟ آیا شما هم سرگردان انتخاب URL فارسی یا انگلیسی برای سایت خود هستید! URL انگلیسی برای سئو سایت بهتر است یا فارسی؟
قسمت هشتم: بهترین کلمات کلیدی برای سایت (چطور می‌توان بهترین کلیدواژه‌های اصلی و هدف‌کاری وب سایت در راستای رشد سئو سایت را انتخاب کرد؟ ۷ روش متفاوت، موثر و قوی در انتخاب کلمات کلیدی سایت را یاد بگیرید.

 

خريد و مشاهده دمو اين دوره آموزشي در لينك زير

دانلود فایل

 

ویرایش شده توسط mohammad moradi
  • امتیاز 1
لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...